loading...

پرنده مهاجر

بازدید : 54
جمعه 7 بهمن 1401 زمان : 12:17

آژانس پرنده مهاجر به عنوان یکی از برگزار کنندگان و مجریان مستقیم برگزاری انواع تور داخلی و تور خارجی ، به ویژه انواع تور ترکیه ، از جمله تور استانبول اقدام به برگزاری مستقیم تور استانبول از اصفهان جهت رفاه حال هموطنان اصفهانی خود نموده است ، پس در ادامه با ما همراه باشید .

چرا آژانس پرنده مهاجر اقدام به برگزاری تور استانبول به صورت مستقیم از مبدا شهر اصفهان نموده است ؟

همانگونه که خودتان هم بخوبی میدانید ، تور استانبول یکی از تورهای پر متقاضی است که بسیاری از مسافران آن از خارج تهران هستند که بخش مهمی از این دست را مسافران اهل اصفهان تشکیل میدهند ، به همین دلیل هم آژانس پرنده مهاجر به جهت رفاه حال شهروندان عزیز و دوست داشتنی اصفهانی و همچنین کاهش هزینه های سفر ایشان ، اقدام به برگزاری تور مستقیم استانبول از اصفهان نموده است . تور استانبول از اصفهان یکی از پر طرفدارترین تورهای آژانس پرنده مهاجر میباشد .

برای رفتن به استانبول با تور استانبول از اصفهان به چه مدارکی نیاز دارید ؟

از آنجائیکه رفتن به کشور ترکیه برای ایرانیان نیازمند اخذ روادید نمیباشد ، لذا همین امر موجب کاهش هزینه های مسافران و سریعتر محقق شدن زمان سفرشان است به همین دلیل هم انواع تور ترکیه من جمله تور استانبول و تور استانبول از اصفهان از محبوب ترین تورها برای ایرانیان میباشد .

مدارکی که در زمان خرید تور استانبول برای گردشگران درخواست می شود شامل پاسپورت، کارت ملی و شناسنامه فرد می شود. البته شما پس از خرید و دریافت بلیط تور استانبول می توانید اقدام به خرید ارز (یورو یا دلار) قانونی با نرخ دولتی کنید. با این که ایرلاین های مختلف ایرانی نظیر ماهان ایر، ایران ایر، معراج ایر و قشم ایر و ... سفر هوایی استانبول از اصفهان را انجام می دهند، اما بهترین و تنها ایرلاین مستقیم برای پرواز به سمت استانبول، هواپیمایی ترکیش ایرلاین است.

چگونه میتوان سفری ارزان به استانبول را برای ساکنان شهر زیبای اصفهان تجربه نمود ؟

همواره تمامی مسافران به فکر پایین آوردن هزینه های سفر و تورشان میباشند تا بتوانند در مقصد تورشان مبلغ بیشتری را صرف گشت و گذار و تفریح بنمایند ، از همین رو برگزاری تور استانبول از اصفهان به صورت مستقیم را در لیست خدمات خود گنجانده ایم . اما به راستی سفر ارزان به استانبول با کیفیت است؟ آیا هتل های ارزان در شهر استانبول خدمات و امکانات خوبی دارند؟
یکی از مهم ترین دلایل ارزان شدن تور استانبول، انتخاب هتل 2 یا 1 ستاره در شهر قسطنطنیه است. حال می تواند یک هتل با کیفیت (هتل 2 ستاره خوب) یا یک هتل بی کیفیت (مسافرخانه) باشد. اما چگونه می توان هتلی با قیمت ارزان همراه با کیفیتی مطلوبی در شهر استانبول پیدا کرد؟ جواب این سوال ساده است، مشورت گرفتن از کارشناسان و متخصصان آژانس پرنده مهاجر در زمینه رزرو هتل در شهر استانبول بهترین راه حل است.

برای داشتن سفری خاطره انگیز با تور استانبول از اصفهان به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید :

دیدن تمام مناطق دیدنی و لذت بردن از تمام تفریحات شهر استانبول شاید بیش از چند ماه زمان ببرد که یعنی شما نیاز به خریداری چندین و چند تور خواهید بود ، اما در این مقاله درباره تور استانبول از اصفهان می خواهیم شما را با جاهای دیدنی استانبول، بازار ها و مراکز خرید استانبول همچنین حمل و نقل در قسطنطنیه و بهترین زمان سفر به شهر 7 تپه آشنا نماییم، همراه ما باشید.



1 - جاهای دیدنی و تفریحی استانبول
مکان های دیدنی، تاریخی و تفریحی استانبول شامل میدان تکسیم، کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد، مسجد ایا صوفیه، کاخ دلما باغچه، برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا، پارک آبی آکوا مارین و ... می شود که به شرح مختصر هر یک از این مکان ها در ادامه داده شده است.

1 - 1 - میدان تکسیم استانبول
مهم ترین میدان در شهر قسطنطنیه، تکسیم ( یا به فارسی : تقسیم ) نام دارد که به نوعی قلب شهر نیز خوانده می شود. دسترسی های خوب این میدان به مهم ترین مراکز اداری، مهمترین مراکز خرید و از همه مهم تر مراکز تفریحی استانبول، سبب شده تا بسیاری از هتل های شهر 7 تپه ترکیه هم در اطراف میدان تکسیم ساخته شوند. این ساخت و ساز ها امکان اقامت راحت برای گردشگران تور قیمت مناسب استانبول را فراهم می نماید.

1 - 2 - کاخ توپکاپی قسطنطنیه
به جرات می توان گفت زیبا ترین و خاص ترین مرکز تفریحی قسطنطنیه، کاخ توپکاپی است که بیش از صدها سال قدمت دارد. در کاخ توپکاپی 7 دروازه وجود دارد که دروازه آخر مخصوص پادشاه و خانواده بوده است. وجود آشپزخانه، حمام، کتاب خانه، مدرسه، شفاخانه، حرمسرای سلطان و ... تنها بخشی از دیدنی های کاخ توپکاپی می باشند.

1 - 3 - کاخ دلما باغچه شهر هزار مسجد
یکی دیگر از مهم ترین مراکز تفریحی و گردشگری شهر استانبول، کاخ دلما باغچه است. کاخ دلما باغچه استانبول علاوه بر این که خودش موزه ای جذاب به شمار می رود، قسمتی از بخش خود را به موزه نقاشی استانبول هم اختصاص داده که نفیس ترین اثرات هنری را می توان در این موزه تماشا کرد.

1 - 4 - مسجد سلطان احمد شهر بیزانس
از مهم ترین مساجد شهر استانبول که به نوعی نماد شهر و جاذبه ای تاریخی محسوب می شود، مسجد سلطان احمد است. این مسجد که شبیه کلیسای ایا صوفیه می باشد در مجاورت کاخ توپکاپی قرار دارد. شباهت این مسجد به موزه ایا صوفیه دلیلی دارد که آن هم دستور سلطان محمد فاتح برای ساخت مسجدی با شکوه تر از کلیسای ایا صوفیه بود. لازم به ذکر است هنوز اجتماعات مذهبی و نمازهای یومیه در این مسجد انجام می شود.

1 - 5 - مسجد ایا صوفیه یا کلیسایی 1000 ساله
کلیسای ایا صوفیه تا قبل از ساخت کلیسای اسپانیا در سال های اخیر، بزرگ ترین کلیسای جهان برای 1000 سال بود. این کلیسا که توسط امپراطوری بیزانس ساخته شد، یکی از شگفتی های معماری جهان را به رخ می کشد. پس از سقوط امپراطوری بیزانس و جایگزینی امپراطوری عثمانی، این کلیسا تغییر کاربری به مسجد داد و نقاشی های برهنه از دیوار ها پاک شد و در عوض نمادهایی از قرآن و آیات شریفه جایگزین گردید.

1 - 6 - برج گالاتا استانبول
برج گالاتا استانبول از دیگر مکان های تفریحی و تاریخی در شهر استانبول است که نمادی از شهر قسطنطنیه هم محسوب می شود. برج گالاتا بیش از 20 طبقه دارد که رستوران و کافی شاپ، سینما، سالن آمفی تئاتر و ... درون طبقات آن قرار گرفته اند. طبق افسانه های مردم ترکیه، برج گالاتا مربوط به پسری عاشق بوده است.

1 - 7 - آب انبار باسیلیکا سیسترن
یکی دیگر از مکان های شگفت انگیز و تاریخی استانبول، آب انبار باسیلیکا سیسترن می باشد. این آب انبار از ستون هایی مجلل شکل گرفته و داخل آن ماهی هایی وجود دارد که آب را تصفیه می کنند. این آب انبار در زمان پادشاهان عثمانی با بی مهری رو به رو شد و به زباله دانی تبدیل گشت. اما پس از حذف امپراطوری عثمانی و روی کار آمدن آتاتورک، این آب انبار جان تازه ای گرفت و به مکانی گردشگری مبدل شد.

1 - 8 - پارک آبی آکوا مارین استانبول
شهر استانبول در فصل گرما دارای آب و هوایی گرم است که تفریح در یک پارک آبی می تواند لذت سفر با تور استانبول از اصفهان به صورت مستقیم را کامل کند. یکی از بهترین پارک های آبی استانبول پارک آبی آکوا مارین است که دارای سرسره های متنوع، دستگاه های مختلف بازی، استخر و ... به صورت روباز است. البته در این پارک آبی مجهز مکان هایی سرپوشیده برای کسانی که به حجاب خود اهمیت می دهند در نظر گرفته شده تا رفاه تمامی گردشگران به خوبی فراهم شود.



2 - بازارهای استانبول
از دیدنی ها و جاهای تفریحی استانبول سخن بسیاری گفتیم، اما وقت آن رسیده تا با مرکز خرید های قسطنطنیه نیز آشنا شوید. بسیاری از افرادی که اقدام به خرید تور استانبول از اصفهان می کنند، دلایل تجاری داشته و برای خرید پوشاک، لوازم آرایش، کیف و کفش و ... راهی شهر استانبول می شوند.

2 - 1 - استانبول مال
بزرگ ترین، لوکس ترین و خاص ترین مرکز خرید شهر هزار مسجد ترکیه، استانبول مال نام دارد. این مرکز خرید استانبول تمامی امکانات رفاهی، گردشگری و تفریحی را به خوبی فراهم کرده تا بازدید کنندگان نهایت لذت را از مراجعه خود به این بازار ببرند. در استانبول مال یک شهربازی سرپوشیده وجود دارد که برای بزرگ و کوچک، تفریحات مهیجی دارد و می تواند روز شما را سرشار از نشاط کند.

2 - 2 - مرکز خرید جواهیر
یکی دیگر از پر رونق ترین و زیبا ترین بازارهای استانبول، مرکز خرید جواهیر است که در نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار گرفته است. این بازار قسطنطنیه به نسبت دیگر مراکز خرید لوکس شهر 7 تپه ترکیه، از قیمتی مناسب تر برای اجناس برخوردار می باشد. تمامی اقلام ارائه شده در این بازار اصل بوده و کیفیتی بالا دارند.

2 - 3 - مرکز خرید اوتلت مال
بهشت خریداران پوشاک و لوازم آرایش، همین مرکز خرید اوتلت مال است که برترین برندهای جهانی را با قیمتی استثنایی ارائه می دهد. مرکز خرید اوتلت مال در بیشتر ماه ها، آفرهای ویژه ای را برای خرید می گذارد که توصیه می کنیم در سفر با تور استانبول از اصفهان حتما از این مرکز خرید دیدن کنید.

2 - 4 - مرکز خرید فروم استانبول
به جرات می توان گفت مرکز خرید فروم استانبول یکی از کامل ترین و جامع ترین مراکز تفریحی، گردشگری و خرید در تور استانبول از اصفهان است که تمامی این موارد را درون خود جای داده است. موزه هیکل استانبول یا موزه یخی، ژوراسیک لند استانبول، کافه یخی، شهربازی فان لب و ... تنها بخش کوچکی از دیدنی های مرکز خرید فروم می باشند که با مراجعه به این بازار استانبول می توانید روزی عالی را سپری کنید.

2 - 5 - بازار مترو سیتی قسطنطنیه
از دیگر بازارهای مشهور و مورد توجه گردشگران تور استانبول از اصفهان که از قیمتی معقول برخوردار است، مرکز خرید مترو سیتی می باشد. در بازار مترو سیتی استانبول شما می توانید از ایستگاه قطار مربوطه پیاده شوید و خود را در داخل بازار ببینید. رستوران، کافی شاپ، غرفه های مختلف کالا و ... از ویژگی های این مرکز خرید قسطنطنیه می باشند.

سیستم حمل و نقل شهری در تور استانبول از اصفهان به چه صورتی میباشد ؟

اگر پیشتر با تور استانبول سفری به این شهر داشته اید ، با چشمان خود دیده اید که سیستم حمل و نقل شهری در تور استانبول از اصفهان بسیار جالب و در نوع خود دیدنی است. تراموا، اتوبوس، کشتی مسافربری، تاکسی و ... از سیستم حمل و نقل در استانبول هستند که به طور مختصر شرح داده می شوند. استفاده از کشتی های مسافربری بدین جهت است تا شهروندان از قسمت آسیایی استانبول به قسمت اروپایی استانبول از طریق دریا دسترسی پیدا کنند.
البته از طریق پل های تنگه بسفر مانند پل گالاتا و ... می توان با خودرو و تاکسی به قسمت آسیایی یا اروپایی استانبول مراجعه کرد. تراموا بیشتر در مرکز شهر و میدان تکسیم به چشم می خورد که در محله های قدیمی استانبول نیز قابل مشاهده است. اتوبوس ها و تاکسی ها هم مانند دیگر وسایل حمل و نقل عمومی، گردشگران تور استانبول از اصفهان و شهروندان را جا به جا می کنند.

بهترین زمان خریداری کردن تور استانبول از اصفهان چه زمانی از سال است ؟

بهترین زمان سفر با تور استانبول از اصفهان دقیقا همان زمانی است که شما برای آن طرح ریزی نموده اید تا از تعطیلات خود در کنار خانواده یا دوستانتان لذت ببرید اما گفتنی است که تور استانبول بویژه تور استانبول از اصفهان در هر فصل و ماهی انجام می شود؛ اما در برخی از فصل ها مانند بهار و تابستان، استانبول به دلیل آب و هوای مطلوب مملو از گردشگر می شود. پس این امر نشان می دهد بهترین زمان سفر به استانبول ماه فروردین، اردیبهشت، تیر، مرداد و شهریور است. البته این بازه زمانی برای هرشخص با هر سلیقه ای فرق می کند.
به عنوان مثال برای برخی از گردشگران؛ تفریح و قیمت ارزان حائز اهمیت است که در این صورت رزرو تور استانبول از مبدا اصفهان در فصل زمستان توصیه می شود. پیست اسکی استانبول در این زمان بهترین تفریح را برای گردشگران تور استانبول از اصفهان فراهم می کند. علاوه بر این موضوع قیمت ارزان هتل در شهر استانبول هم دلیل دیگری برای سفر به استانبول در زمستان است. اما توصیه ما به شما مشورت گرفتن از کارشناسان زبده و کارکشته آژانس پرنده مهاجر است.

هزینه سفر به ترکیه با تور استانبول از اصفهان برای هر نفر چقدر است ؟

طبیعتا یکی از اصلی ترین فاکتورهای سفر و خرید تور برای مسافران هزینه سفر میباشد ، اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که سفری بی کیفیت برای افراد رقم بزند. به عنوان مثال با خرید تور استانبول از اصفهان اقتصادی ، شما می توانید هم قیمتی معقول تر بپردازید هم از سفر به استانبول از اصفهان لذت ببرید. بهترین راه برای تجربه سفری لذت بخش و خاطره انگیز تماس با آژانس پرنده مهاجر و مشورت کردن با کارشناسان متخصص ما میباشد .

خدمات آژانس پرنده مهاجر در تور استانبول از اصفهان

خدماتی که آژانس پرنده مهاجر به خریداران تور استانبول از اصفهان خود ارائه میدهد به شرح زیر است :
1 - پرواز رفت و برگشت
2 - اقامت در هتل به میزان دلخواه مسافر
3 - ترانسفر فرودگاهی در زمان رفت و برگشت
4 - راهنمای فارسی زبان
5 - یک روز گشت رایگان

آژانس پرنده مهاجر به عنوان یکی از برگزار کنندگان و مجریان مستقیم برگزاری انواع تور داخلی و تور خارجی ، به ویژه انواع تور ترکیه ، از جمله تور استانبول اقدام به برگزاری مستقیم تور استانبول از اصفهان جهت رفاه حال هموطنان اصفهانی خود نموده است ، پس در ادامه با ما همراه باشید .

چرا آژانس پرنده مهاجر اقدام به برگزاری تور استانبول به صورت مستقیم از مبدا شهر اصفهان نموده است ؟

همانگونه که خودتان هم بخوبی میدانید ، تور استانبول یکی از تورهای پر متقاضی است که بسیاری از مسافران آن از خارج تهران هستند که بخش مهمی از این دست را مسافران اهل اصفهان تشکیل میدهند ، به همین دلیل هم آژانس پرنده مهاجر به جهت رفاه حال شهروندان عزیز و دوست داشتنی اصفهانی و همچنین کاهش هزینه های سفر ایشان ، اقدام به برگزاری تور مستقیم استانبول از اصفهان نموده است . تور استانبول از اصفهان یکی از پر طرفدارترین تورهای آژانس پرنده مهاجر میباشد .

برای رفتن به استانبول با تور استانبول از اصفهان به چه مدارکی نیاز دارید ؟

از آنجائیکه رفتن به کشور ترکیه برای ایرانیان نیازمند اخذ روادید نمیباشد ، لذا همین امر موجب کاهش هزینه های مسافران و سریعتر محقق شدن زمان سفرشان است به همین دلیل هم انواع تور ترکیه من جمله تور استانبول و تور استانبول از اصفهان از محبوب ترین تورها برای ایرانیان میباشد .

مدارکی که در زمان خرید تور استانبول برای گردشگران درخواست می شود شامل پاسپورت، کارت ملی و شناسنامه فرد می شود. البته شما پس از خرید و دریافت بلیط تور استانبول می توانید اقدام به خرید ارز (یورو یا دلار) قانونی با نرخ دولتی کنید. با این که ایرلاین های مختلف ایرانی نظیر ماهان ایر، ایران ایر، معراج ایر و قشم ایر و ... سفر هوایی استانبول از اصفهان را انجام می دهند، اما بهترین و تنها ایرلاین مستقیم برای پرواز به سمت استانبول، هواپیمایی ترکیش ایرلاین است.

چگونه میتوان سفری ارزان به استانبول را برای ساکنان شهر زیبای اصفهان تجربه نمود ؟

همواره تمامی مسافران به فکر پایین آوردن هزینه های سفر و تورشان میباشند تا بتوانند در مقصد تورشان مبلغ بیشتری را صرف گشت و گذار و تفریح بنمایند ، از همین رو برگزاری تور استانبول از اصفهان به صورت مستقیم را در لیست خدمات خود گنجانده ایم . اما به راستی سفر ارزان به استانبول با کیفیت است؟ آیا هتل های ارزان در شهر استانبول خدمات و امکانات خوبی دارند؟
یکی از مهم ترین دلایل ارزان شدن تور استانبول، انتخاب هتل 2 یا 1 ستاره در شهر قسطنطنیه است. حال می تواند یک هتل با کیفیت (هتل 2 ستاره خوب) یا یک هتل بی کیفیت (مسافرخانه) باشد. اما چگونه می توان هتلی با قیمت ارزان همراه با کیفیتی مطلوبی در شهر استانبول پیدا کرد؟ جواب این سوال ساده است، مشورت گرفتن از کارشناسان و متخصصان آژانس پرنده مهاجر در زمینه رزرو هتل در شهر استانبول بهترین راه حل است.

برای داشتن سفری خاطره انگیز با تور استانبول از اصفهان به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید :

دیدن تمام مناطق دیدنی و لذت بردن از تمام تفریحات شهر استانبول شاید بیش از چند ماه زمان ببرد که یعنی شما نیاز به خریداری چندین و چند تور خواهید بود ، اما در این مقاله درباره تور استانبول از اصفهان می خواهیم شما را با جاهای دیدنی استانبول، بازار ها و مراکز خرید استانبول همچنین حمل و نقل در قسطنطنیه و بهترین زمان سفر به شهر 7 تپه آشنا نماییم، همراه ما باشید.



1 - جاهای دیدنی و تفریحی استانبول
مکان های دیدنی، تاریخی و تفریحی استانبول شامل میدان تکسیم، کاخ توپکاپی، مسجد سلطان احمد، مسجد ایا صوفیه، کاخ دلما باغچه، برج گالاتا، آب انبار باسیلیکا، پارک آبی آکوا مارین و ... می شود که به شرح مختصر هر یک از این مکان ها در ادامه داده شده است.

1 - 1 - میدان تکسیم استانبول
مهم ترین میدان در شهر قسطنطنیه، تکسیم ( یا به فارسی : تقسیم ) نام دارد که به نوعی قلب شهر نیز خوانده می شود. دسترسی های خوب این میدان به مهم ترین مراکز اداری، مهمترین مراکز خرید و از همه مهم تر مراکز تفریحی استانبول، سبب شده تا بسیاری از هتل های شهر 7 تپه ترکیه هم در اطراف میدان تکسیم ساخته شوند. این ساخت و ساز ها امکان اقامت راحت برای گردشگران تور قیمت مناسب استانبول را فراهم می نماید.

1 - 2 - کاخ توپکاپی قسطنطنیه
به جرات می توان گفت زیبا ترین و خاص ترین مرکز تفریحی قسطنطنیه، کاخ توپکاپی است که بیش از صدها سال قدمت دارد. در کاخ توپکاپی 7 دروازه وجود دارد که دروازه آخر مخصوص پادشاه و خانواده بوده است. وجود آشپزخانه، حمام، کتاب خانه، مدرسه، شفاخانه، حرمسرای سلطان و ... تنها بخشی از دیدنی های کاخ توپکاپی می باشند.

1 - 3 - کاخ دلما باغچه شهر هزار مسجد
یکی دیگر از مهم ترین مراکز تفریحی و گردشگری شهر استانبول، کاخ دلما باغچه است. کاخ دلما باغچه استانبول علاوه بر این که خودش موزه ای جذاب به شمار می رود، قسمتی از بخش خود را به موزه نقاشی استانبول هم اختصاص داده که نفیس ترین اثرات هنری را می توان در این موزه تماشا کرد.

1 - 4 - مسجد سلطان احمد شهر بیزانس
از مهم ترین مساجد شهر استانبول که به نوعی نماد شهر و جاذبه ای تاریخی محسوب می شود، مسجد سلطان احمد است. این مسجد که شبیه کلیسای ایا صوفیه می باشد در مجاورت کاخ توپکاپی قرار دارد. شباهت این مسجد به موزه ایا صوفیه دلیلی دارد که آن هم دستور سلطان محمد فاتح برای ساخت مسجدی با شکوه تر از کلیسای ایا صوفیه بود. لازم به ذکر است هنوز اجتماعات مذهبی و نمازهای یومیه در این مسجد انجام می شود.

1 - 5 - مسجد ایا صوفیه یا کلیسایی 1000 ساله
کلیسای ایا صوفیه تا قبل از ساخت کلیسای اسپانیا در سال های اخیر، بزرگ ترین کلیسای جهان برای 1000 سال بود. این کلیسا که توسط امپراطوری بیزانس ساخته شد، یکی از شگفتی های معماری جهان را به رخ می کشد. پس از سقوط امپراطوری بیزانس و جایگزینی امپراطوری عثمانی، این کلیسا تغییر کاربری به مسجد داد و نقاشی های برهنه از دیوار ها پاک شد و در عوض نمادهایی از قرآن و آیات شریفه جایگزین گردید.

1 - 6 - برج گالاتا استانبول
برج گالاتا استانبول از دیگر مکان های تفریحی و تاریخی در شهر استانبول است که نمادی از شهر قسطنطنیه هم محسوب می شود. برج گالاتا بیش از 20 طبقه دارد که رستوران و کافی شاپ، سینما، سالن آمفی تئاتر و ... درون طبقات آن قرار گرفته اند. طبق افسانه های مردم ترکیه، برج گالاتا مربوط به پسری عاشق بوده است.

1 - 7 - آب انبار باسیلیکا سیسترن
یکی دیگر از مکان های شگفت انگیز و تاریخی استانبول، آب انبار باسیلیکا سیسترن می باشد. این آب انبار از ستون هایی مجلل شکل گرفته و داخل آن ماهی هایی وجود دارد که آب را تصفیه می کنند. این آب انبار در زمان پادشاهان عثمانی با بی مهری رو به رو شد و به زباله دانی تبدیل گشت. اما پس از حذف امپراطوری عثمانی و روی کار آمدن آتاتورک، این آب انبار جان تازه ای گرفت و به مکانی گردشگری مبدل شد.

1 - 8 - پارک آبی آکوا مارین استانبول
شهر استانبول در فصل گرما دارای آب و هوایی گرم است که تفریح در یک پارک آبی می تواند لذت سفر با تور استانبول از اصفهان به صورت مستقیم را کامل کند. یکی از بهترین پارک های آبی استانبول پارک آبی آکوا مارین است که دارای سرسره های متنوع، دستگاه های مختلف بازی، استخر و ... به صورت روباز است. البته در این پارک آبی مجهز مکان هایی سرپوشیده برای کسانی که به حجاب خود اهمیت می دهند در نظر گرفته شده تا رفاه تمامی گردشگران به خوبی فراهم شود.



2 - بازارهای استانبول
از دیدنی ها و جاهای تفریحی استانبول سخن بسیاری گفتیم، اما وقت آن رسیده تا با مرکز خرید های قسطنطنیه نیز آشنا شوید. بسیاری از افرادی که اقدام به خرید تور استانبول از اصفهان می کنند، دلایل تجاری داشته و برای خرید پوشاک، لوازم آرایش، کیف و کفش و ... راهی شهر استانبول می شوند.

2 - 1 - استانبول مال
بزرگ ترین، لوکس ترین و خاص ترین مرکز خرید شهر هزار مسجد ترکیه، استانبول مال نام دارد. این مرکز خرید استانبول تمامی امکانات رفاهی، گردشگری و تفریحی را به خوبی فراهم کرده تا بازدید کنندگان نهایت لذت را از مراجعه خود به این بازار ببرند. در استانبول مال یک شهربازی سرپوشیده وجود دارد که برای بزرگ و کوچک، تفریحات مهیجی دارد و می تواند روز شما را سرشار از نشاط کند.

2 - 2 - مرکز خرید جواهیر
یکی دیگر از پر رونق ترین و زیبا ترین بازارهای استانبول، مرکز خرید جواهیر است که در نزدیکی میدان تکسیم استانبول قرار گرفته است. این بازار قسطنطنیه به نسبت دیگر مراکز خرید لوکس شهر 7 تپه ترکیه، از قیمتی مناسب تر برای اجناس برخوردار می باشد. تمامی اقلام ارائه شده در این بازار اصل بوده و کیفیتی بالا دارند.

2 - 3 - مرکز خرید اوتلت مال
بهشت خریداران پوشاک و لوازم آرایش، همین مرکز خرید اوتلت مال است که برترین برندهای جهانی را با قیمتی استثنایی ارائه می دهد. مرکز خرید اوتلت مال در بیشتر ماه ها، آفرهای ویژه ای را برای خرید می گذارد که توصیه می کنیم در سفر با تور استانبول از اصفهان حتما از این مرکز خرید دیدن کنید.

2 - 4 - مرکز خرید فروم استانبول
به جرات می توان گفت مرکز خرید فروم استانبول یکی از کامل ترین و جامع ترین مراکز تفریحی، گردشگری و خرید در تور استانبول از اصفهان است که تمامی این موارد را درون خود جای داده است. موزه هیکل استانبول یا موزه یخی، ژوراسیک لند استانبول، کافه یخی، شهربازی فان لب و ... تنها بخش کوچکی از دیدنی های مرکز خرید فروم می باشند که با مراجعه به این بازار استانبول می توانید روزی عالی را سپری کنید.

2 - 5 - بازار مترو سیتی قسطنطنیه
از دیگر بازارهای مشهور و مورد توجه گردشگران تور استانبول از اصفهان که از قیمتی معقول برخوردار است، مرکز خرید مترو سیتی می باشد. در بازار مترو سیتی استانبول شما می توانید از ایستگاه قطار مربوطه پیاده شوید و خود را در داخل بازار ببینید. رستوران، کافی شاپ، غرفه های مختلف کالا و ... از ویژگی های این مرکز خرید قسطنطنیه می باشند.

سیستم حمل و نقل شهری در تور استانبول از اصفهان به چه صورتی میباشد ؟

اگر پیشتر با تور استانبول سفری به این شهر داشته اید ، با چشمان خود دیده اید که سیستم حمل و نقل شهری در تور استانبول از اصفهان بسیار جالب و در نوع خود دیدنی است. تراموا، اتوبوس، کشتی مسافربری، تاکسی و ... از سیستم حمل و نقل در استانبول هستند که به طور مختصر شرح داده می شوند. استفاده از کشتی های مسافربری بدین جهت است تا شهروندان از قسمت آسیایی استانبول به قسمت اروپایی استانبول از طریق دریا دسترسی پیدا کنند.
البته از طریق پل های تنگه بسفر مانند پل گالاتا و ... می توان با خودرو و تاکسی به قسمت آسیایی یا اروپایی استانبول مراجعه کرد. تراموا بیشتر در مرکز شهر و میدان تکسیم به چشم می خورد که در محله های قدیمی استانبول نیز قابل مشاهده است. اتوبوس ها و تاکسی ها هم مانند دیگر وسایل حمل و نقل عمومی، گردشگران تور استانبول از اصفهان و شهروندان را جا به جا می کنند.

بهترین زمان خریداری کردن تور استانبول از اصفهان چه زمانی از سال است ؟

بهترین زمان سفر با تور استانبول از اصفهان دقیقا همان زمانی است که شما برای آن طرح ریزی نموده اید تا از تعطیلات خود در کنار خانواده یا دوستانتان لذت ببرید اما گفتنی است که تور استانبول بویژه تور استانبول از اصفهان در هر فصل و ماهی انجام می شود؛ اما در برخی از فصل ها مانند بهار و تابستان، استانبول به دلیل آب و هوای مطلوب مملو از گردشگر می شود. پس این امر نشان می دهد بهترین زمان سفر به استانبول ماه فروردین، اردیبهشت، تیر، مرداد و شهریور است. البته این بازه زمانی برای هرشخص با هر سلیقه ای فرق می کند.
به عنوان مثال برای برخی از گردشگران؛ تفریح و قیمت ارزان حائز اهمیت است که در این صورت رزرو تور استانبول از مبدا اصفهان در فصل زمستان توصیه می شود. پیست اسکی استانبول در این زمان بهترین تفریح را برای گردشگران تور استانبول از اصفهان فراهم می کند. علاوه بر این موضوع قیمت ارزان هتل در شهر استانبول هم دلیل دیگری برای سفر به استانبول در زمستان است. اما توصیه ما به شما مشورت گرفتن از کارشناسان زبده و کارکشته آژانس پرنده مهاجر است.

هزینه سفر به ترکیه با تور استانبول از اصفهان برای هر نفر چقدر است ؟

طبیعتا یکی از اصلی ترین فاکتورهای سفر و خرید تور برای مسافران هزینه سفر میباشد ، اما این مسئله نباید به گونه ای باشد که سفری بی کیفیت برای افراد رقم بزند. به عنوان مثال با خرید تور استانبول از اصفهان اقتصادی ، شما می توانید هم قیمتی معقول تر بپردازید هم از سفر به استانبول از اصفهان لذت ببرید. بهترین راه برای تجربه سفری لذت بخش و خاطره انگیز تماس با آژانس پرنده مهاجر و مشورت کردن با کارشناسان متخصص ما میباشد .

خدمات آژانس پرنده مهاجر در تور استانبول از اصفهان

خدماتی که آژانس پرنده مهاجر به خریداران تور استانبول از اصفهان خود ارائه میدهد به شرح زیر است :
1 - پرواز رفت و برگشت
2 - اقامت در هتل به میزان دلخواه مسافر
3 - ترانسفر فرودگاهی در زمان رفت و برگشت
4 - راهنمای فارسی زبان
5 - یک روز گشت رایگان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 31
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 500
  • بازدید کلی : 6489
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی