loading...

پرنده مهاجر

بازدید : 190
جمعه 7 بهمن 1401 زمان : 11:15

کشور چین با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 1.5 میلیارد نفر ، اولین کشور جهان از نظر جمعیت بشمار میرود . همچنین کشور چین بدلیل برخورداری از معابد و پارک های بزرگ و کم نظیر و همچنین پهنای گستردگی در کنار فرهنگ و آداب و رسوم غنی و کهن مردمش بی شک یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان میباشد که هر ساله بیش از 30 میلیارد دلار از این صنعت کسب درآمد میکند . از همین رو آژانس پرنده مهاجر همواره تلاش کرده است تا با ارائه ارزانترین تورها به این مقصد پر گردشگر کاری کند تا شما مسافر عزیز و ارجمند در کنار لذت بردن در طول سفرتان ، لذت سفری ارزان به این مقصد را هم تجربه نمائید .




چرا در بین تورهایی که آژانس پرنده مهاجر به صورت مستقیم برگزار مینماید ، تور چین را انتخاب کنیم ؟




با تهیه کردن تور چین از آژانس مسافرتی پرنده مهاجر شما به کشوری پهناور همچون یک قاره و به تنوع یک جهان مستقل سفر خواهید کرد . سفر با تور چین یعنی پا گذاشتن به جایی که تقریبا یک سوم جمعیت جهان را در دل خود جای داده و تمدنی به اندازه عمر بشر را در پیشینه اش می بیند. گستردگی و تنوعی که این وسعت برای چین به همراه دارد باعث شده همه ی چیزهایی که از یک سفر می خواهید را در آن پیدا کنید .
شهرهای مدرنی همچون گوانجو و شانگهای و تور پکن ، در کنار مدرنیته ای که عصر حاضر برایشان پدید آورده اند، نشانه های بارزی از قدمت و پیشینه ی باستانی خود را نیز حفظ کرده اند و همین یکی از مهم ترین جذابیت های این کشور محسوب می شود.
در کنار جاذبه های طبیعی زیبای این کشور که در هر جایش چشم ها را به نوعی خاص نوازش می دهد، باید از اماکن باستانی و جاذبه های توریستی بسیار متنوع در سطح کشور نیز گفت که بارزترین آن ها دیوار چین و شهر ممنوعه محسوب می شود.




در این قسمت درباره سواحل چین در تور چین بیشتر بخوانید :




چین کشوری است بسیار پهناور که 18 هزار کیلومتر خط ساحلی دارد و در میان آن می توان نقاط مختلفی را به عنوان سواحل بکر و زیبا نام برد که دیدن آنها جذاب است و می توان برای هر یک از آنها برنامه ریزی کرد.

خلیج یالونگ: مهم ترین، پررفت و آمدترین و از جمله زیبا ترین مناطق ساحلی چین .
جزیره ووژیژو: پوشش گیاهی ناب، آب شفاف و محیطی نسبتا آرام با منظره ای فوق العاده از ووژیژو یک مالدیو کوچک در دل چین ساخته است .
ساحل گولانگیو: یکی از زیباترین مکان های چین در شیامن که از جمله محبوب ترین سواحل این کشور در نزد گردشگران است .




درباره اینکه در تور چین با چه آب و هوایی روبرو خواهید شد ، بیشتر بخوانید :




گستردگی چین به نوعی است که می توان در آن همه جور آب و هوایی را در هر فصلی از سال در مناطق مختلف تجربه کرد. اما اگر بخواهیم به شهرهای بیشتر توریستی این کشور از جمله پکن، شانگهای و گوانجو اشاره کنیم باید آن ها را با تابستان های گرم و خشکشان معرفی نماییم که بعضا دچار طوفان های شن نیز می شوند. زمستان های این شهرها هم سرد است و بارش برف در آن دیده می شود. بهار از جمله مطلوب ترین فصل ها از نظر آب و هوایی در چین محسوب می شود اما "پاییز طلایی" در پکن و شهرهای این چنینی فوق العاده مطبوع و دلنشین است.




درباره فرودگاههای چین در این مقاله از تور چین بیشتر بخوانید :




نوشتن نام تمامی فرودگاههای چین مستلزم نوشتن چندین صفحه مقاله است و به قولی میتوان از آن یک کتاب نوشت ، به همین دلیل هم در این مطلب تنها به فهرستی از سه فرودگاه مهم در سه شهر گردشگر پذیر این کشور اکتفا می کنیم:

فرودگاه بین المللی پکن (Beijing Capital International Airport) :
پر رفت و آمدترین فرودگاه چین در 20 کیلومتری پایتخت بنا شده است و یکی از بزرگ ترین و پر رفت و آمدترین فرودگاه های جهان محسوب می شود.

فرودگاه بین المللی بایون گوآنگجو (Guangzhou Baiyun International Airport) :
این فرودگاه بسیار پر رفت و آمد در سال 2004 بنا شد و در نهایت جایگزین فرودگاه قدیمی این شهر گردید.

فرودگاه بین المللی شانگهای هونگچیائو (Shanghai Hongqiao International Airport) :
یکی از دو فرودگاه بین المللی این شهر که بار بیشتر مسافرت های خارجی را به دوش می کشد.

این را هم بدانید که خطوط هوایی ماهان ایر و عمان ایر بیشترین حجم مسافران ایرانی را به مقصد چین می برند.




در این مقاله میخواهیم شما را بیشتر با هتل هایی که در تور چین خواهید دید آشنا نمائیم :




در این مقصد پر گردشگر و محبوب و تاریخی ، هتلهای لوکس و لاکچری بسیار زیادی را خواهید یافت که اگر بخواهیم یک هتل را به عنوان برترین هتل پکن برشماریم ، بدون شک باید به The Opposite House اشاره کنیم که از لوکس ترین هتل های این شهر به حساب آمده امکانات بی شماری را در یکی از بهترین مناطق پکن در اختیار شما می گذارد. این هتل حداقل مبلغ 283 دلار را برای یک شب اقامت از شما طلب می کند. اما اگر برای بودن در این شهر به دنبال یک هتل بسیار خوب با قیمتی معقول می گردید باید سراغ Ibis Beijing Sanyuan بروید که با دریافت حداقل 54 دلار برای هر شب، امکانات و فضایی بسیار خوب را در اختیار مسافرانش قرار می دهد.

آدرس The Opposite House : Building 1 No 11 Sanlitun Road Chaoyang, Sanlitun Road, Beijing, China, 100027

آدرس Ibis Sanyuan : Building B, Fenghuang City, 5A Shuguang Xili, Chaoyang District, Beijing 100028 China


در شانگهای کمی بحث متفاوت است و باید Jing An Shangri-La را به عنوان برترین هتل این شهر محسوب کرد. محیط و دکور کم نظیر بعضی از اتاق های لوکس این مکان هوش از سر شما خواهد برد اما نباید فراموش کرد که حداقل قیمت حضور برای یک شب در این هتل 275 دلار خواهد بود و بعضی از اتاق های آن به ازای هر روز تا مرز چند هزار دلار نیز پیش می رود. با اینحال اگر قرار باشد در یک هتل ارزان قیمت تر با امکانات خوب در این شهر گذران کنید، Asset Hotel را به شما معرفی می کنیم که قیمت حداقلی 35 دلار برای هر شب را دارد.

آدرس Jing An Shangri-La : 1218 Yan"an Middle Rd, Jing"an District, Shanghai, China, 200040

آدرس Asset Hotel: No.590 Wanping South Road, Xuhui District, Shanghai 200030 China


از بهترین و لوکس ترین هتل های گوانجو نیز باید به Mandarin Oriental اشاره کرد. ساختمانی بلند و پر ابهت با اتاق های بسیار لوکس و امکانات رفاهی کامل که البته در کم ترین میزان ممکن 303 دلار برای هر شب هزینه در بر خواهد داشت. از طرفی اگر به دنبال یک هتل ارزان اما خوب در این شهر باشید، بهتر است ابتدا به هتل موجود در طبقات بالایی Sino Trade Centre نگاهی بندازید که اگر چه از قیمت آن از 33 دلار برای هر شب آغاز می شود، اما امکانات بسیار خوبی را برای مسافرینش فراهم آورده است.

آدرس: Mandarin Oriental: 389 Tianhe Road, Tianhe District, Guangzhou, China

آدرس Sino Trade Centre: 63 Panfu Rd, Yuexiu Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China




بهترین زمان خرید تور چین از آژانس پرنده مهاجر چه زمانی از سال است ؟




گفتنی است که سفر با تور چین در هر زمانی از سال که فکرش رو بکنید زیباست اما پاییز و بهار بهترین زمانهای سفر به این کشور کهن محسوب می شوند ، هم از نظر آب و هوا ، هم از نظر زیبایی های طبیعی و همینطور از بابت جشن ها و فستیوال ها . اما با این حال کشور چین برنامه های جذابی را هم در تابستان و زمستان برای جذب گردشگر تدارک دارد که باعث شده تا گردشگران بسیاری از سراسر جهان در این دو فصل ذکر شده به این مقصد بسیار زیبا ، دیدنی و کهن با تور چین سفر کنند .




آیا در حال حاضر هم با وجود ویروس کرونا برگزاری تور چین امکانپذیر میباشد ؟




متاسفانه با توجه به اینکه هنوز برنامه واکسیناسیون جهانی در برابر وبروس کرونا در تمامی نقاط به اتمام نرسیده است ، کشور چین بر خلاف بسیاری از دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی که مرزهای خود را بر روی گردشگرانی که مبتلا به ویروس کرونا یا کووید 19 ( به انگلیسی : COVID-19 ) نیستند یا به عبارتی دیگر منتیجه آزمایش یا تست PCR آنها منفی است ؛ باز ننموده و پذیرای گردشگران خارجی نمیباشد . اما امید است تا پایان سال جاری میلادی ، با واکسینه شدن تمامی مردم جهان ، مرزهای این کشور هم به روی علاقه مندان به سفر به این کشور گشوده شده تا گردشگران دنیا بخصوص گردشگران تور چین از ایران عزیزمان بتوانند از این مقصد زیبا و کهن بازدید بعمل آورند .




غذاهایی که در تور چین نباید از دستشان بدهید :




غذاهای چینی علاوه بر لذیذ بودنشان در بردارنده و معرف فرهنگ این کشور کهن میباشد و شما در این سرزمین با دنیایی از خوردنی ها روبه رو می شوید. اگر دوست داشته باشید غذاهای محلی چین را بخورید، می توانید انواع غذاهای دریایی با ترکیب هایی از سبزیجات خام، پخته و یا حتی سرخ کرده را مزه کنید. اما اگر این برایتان کمی سخت است، شما اینجا با سوشی های خوشمزه ای روبه رو می شوید که طعمی به یادماندنی از سفر شما می سازند. غذایی که شهرت جهانی آن، چین را در فهرست شکم گردی در 10 کشور خوشمزه جهان گذاشته و تاکنون بسیاری از گردشگران را به اینجا کشانده است؛ پیشنهاد می کنیم حتما یکی از طعم هایی که به ذائقه ی شما نزدیک است را بخورید.

اما فقط این غذاهای چینی نیستند که چشمگیر و جذاب هستند، گنگ بائو، نوعی مرغ کبابی تند است که با انواع آجیل، بخصوص بادام زمینی مخلوط می گردد هم بسیار مشهور است. برای تهیه ی این غذا مرغ را تکه تکه و سپس کبابی می کنند، پس از آن که مرغ خوب تفت داده شد، سیب زمینی، ذرت و سیر خرد شده را به آن اضافه و با سس مخصوص بسیار شیرینی آن را سرو می کنند. همین سس شیرین و نحوه پخت آن است که خوراک مرغی متفاوت را می سازد!

با همه این توضیحات اگر همچنان نسبت به طعم غذاهای چین شک دارید، نگران نباشید در چین انواع رستوران های بین المللی وجود دارند که شما می توانید هر غذایی که مطابق میلتان بود را از آنها بخواهید.




در این قسمت درباره این مقصد در تور چین بیشتر بخوانید :




زبان رسمی این کشور چینی است ، اما همانند زبان فارسی خودمان دارای گویشها و لهجه های مختلفی میباشد که بعضا شهر به شهر به کل با هم متفاوت است. اما زبان رسمی و رایج در کل کشور ماندارین محسوب می شود. واحد پولی این کشور نیز یوان است.
اختلاف زمان رسمی چین با ایران سه ساعت و نیم است که در تابستان ها به واسطه تغییر ساعت ما به چهار و ساعت و نیم می رسد.
پیش شماره تلفن این کشور 86+ است و برای تماس ضروری از این شماره ها باید استفاده کنید:
1 - پلیس چین : 110
2 - فوریت های پزشکی چین: 120
3 - آتش نشانی چین: 119
4 - تصادفات چین: 122




درباره مراکز خریدی که در تور چین با آنها مواجه خواهید شد بیشتر بدانید :




یکی از مزایای کشور چین دارا بودن بازارهای محلی و جشنواره های مختلفی که در بخش های مختلف کشور میباشد که از آنها هم در کنار مراکز خرید بسیار بزرگی که در شهرهای مختلف چین وجود دارد خرید های بسیار خوبی داشت.

اما اگر به اختصار بخواهیم که از هر سه شهر بزرگ یک مرکز خرید ویژه اسم ببریم در مورد پکن باید به The Malls at Oriental Plaza اشاره کنیم، در گوانجو از Tianhe Teemall اسم ببریم و در مورد شانگهای Shanghai IFC Mall را پیشنهاد کنیم.




با جاذبه های گردشگری در تور چین بیشتر آشنا شوید :




کشوری که چنین وسعت و قدمتی دارد ، بدون تردید جاذبه های گردشگری فوق العاده و بینظیری دارد که مناظر طبیعی، آثار باستانی متعدد، بافت شهری و معماری منحصر به فرد و ... این ها تنها بخشی از جاذبه ای خاص این کشور محسوب می شود. اما از مهم ترین آن ها باید از دیوار چین، شهر ممنوعه، معبد بهشت، ارتش سفالین و ... نام برد.

از طرفی جشنواره های موسیقی و مراسمات متعددی در طول سال برگزار می شود که خود آن ها نیز دلیل سفر بسیاری از گردشگران به چین محسوب می شود. موزه ها و گالری های متنوعی نیز در شهرهای بزرگ این شهر بنا شده که دیدن از آن ها نیز خالی از لطف نیست.




چه مراکز تفریحی ای را در تور چین میتوان یافت ؟




امکان ندارد که شما تور چین را تهیه نموده و حوصله تان در سفر سر برود زیرا پارک های بازی ، پارک های آبی، سالن های سینما و تورهای ورزشی یک روزه در تمام شهرهای گردشگر پذیر چین به وفور یافت می شود اما اگر به شانگهای سفر کردید به هیچ وجه Shanghai Disney Resort را از دست ندهید، در پکن نیز حتما به دره شادی بروید و در گوانجو نیز پارک Chimelong Paradise و ترن هوایی معروفش را فراموش نکنید.




برای سفر کردن با تور چین ، نیاز به ارائه چه مدارکی داریم ؟




اخذ ویزای مسافرتی چین نیازمند ارائه مدارکی است که در زیر برایتان آورده ایم :

1 - اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار
2 - کپی همه ی صفحات شناسنامه
3 - 2 قطعه عکس رنگی تمام رخ در قطع 6*4
4 - کپی صفحه اول و دوم شناسنامه
5 - آدرس دقیق محل کار و سکونت
6 - گواهی تمکن مالی به میزان 40 میلیون تومان به ازای هر فرد




آژانس پرنده مهاجر چه خدماتی را به مسافران تور چین خود ارائه مینماید ؟




1 - اخذ ویزای گردشگری چین برای تمام مسافران تور چین .
2 - بلیت رفت و برگشت هواپیما برای تمامی افراد .
3 - بیمه مسافرتی .
4 - رزرو هتل مورد نظر مسافران .
5 - ارائه ترانسفر فرودگاهی .
6 - ارائه گشت شهری به تمامی مسافران تور چین .
7 - تور لیدر فارسی زبان

کشور چین با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 1.5 میلیارد نفر ، اولین کشور جهان از نظر جمعیت بشمار میرود . همچنین کشور چین بدلیل برخورداری از معابد و پارک های بزرگ و کم نظیر و همچنین پهنای گستردگی در کنار فرهنگ و آداب و رسوم غنی و کهن مردمش بی شک یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در جهان میباشد که هر ساله بیش از 30 میلیارد دلار از این صنعت کسب درآمد میکند . از همین رو آژانس پرنده مهاجر همواره تلاش کرده است تا با ارائه ارزانترین تورها به این مقصد پر گردشگر کاری کند تا شما مسافر عزیز و ارجمند در کنار لذت بردن در طول سفرتان ، لذت سفری ارزان به این مقصد را هم تجربه نمائید .




چرا در بین تورهایی که آژانس پرنده مهاجر به صورت مستقیم برگزار مینماید ، تور چین را انتخاب کنیم ؟




با تهیه کردن تور چین از آژانس مسافرتی پرنده مهاجر شما به کشوری پهناور همچون یک قاره و به تنوع یک جهان مستقل سفر خواهید کرد . سفر با تور چین یعنی پا گذاشتن به جایی که تقریبا یک سوم جمعیت جهان را در دل خود جای داده و تمدنی به اندازه عمر بشر را در پیشینه اش می بیند. گستردگی و تنوعی که این وسعت برای چین به همراه دارد باعث شده همه ی چیزهایی که از یک سفر می خواهید را در آن پیدا کنید .
شهرهای مدرنی همچون گوانجو و شانگهای و تور پکن ، در کنار مدرنیته ای که عصر حاضر برایشان پدید آورده اند، نشانه های بارزی از قدمت و پیشینه ی باستانی خود را نیز حفظ کرده اند و همین یکی از مهم ترین جذابیت های این کشور محسوب می شود.
در کنار جاذبه های طبیعی زیبای این کشور که در هر جایش چشم ها را به نوعی خاص نوازش می دهد، باید از اماکن باستانی و جاذبه های توریستی بسیار متنوع در سطح کشور نیز گفت که بارزترین آن ها دیوار چین و شهر ممنوعه محسوب می شود.




در این قسمت درباره سواحل چین در تور چین بیشتر بخوانید :




چین کشوری است بسیار پهناور که 18 هزار کیلومتر خط ساحلی دارد و در میان آن می توان نقاط مختلفی را به عنوان سواحل بکر و زیبا نام برد که دیدن آنها جذاب است و می توان برای هر یک از آنها برنامه ریزی کرد.

خلیج یالونگ: مهم ترین، پررفت و آمدترین و از جمله زیبا ترین مناطق ساحلی چین .
جزیره ووژیژو: پوشش گیاهی ناب، آب شفاف و محیطی نسبتا آرام با منظره ای فوق العاده از ووژیژو یک مالدیو کوچک در دل چین ساخته است .
ساحل گولانگیو: یکی از زیباترین مکان های چین در شیامن که از جمله محبوب ترین سواحل این کشور در نزد گردشگران است .




درباره اینکه در تور چین با چه آب و هوایی روبرو خواهید شد ، بیشتر بخوانید :




گستردگی چین به نوعی است که می توان در آن همه جور آب و هوایی را در هر فصلی از سال در مناطق مختلف تجربه کرد. اما اگر بخواهیم به شهرهای بیشتر توریستی این کشور از جمله پکن، شانگهای و گوانجو اشاره کنیم باید آن ها را با تابستان های گرم و خشکشان معرفی نماییم که بعضا دچار طوفان های شن نیز می شوند. زمستان های این شهرها هم سرد است و بارش برف در آن دیده می شود. بهار از جمله مطلوب ترین فصل ها از نظر آب و هوایی در چین محسوب می شود اما "پاییز طلایی" در پکن و شهرهای این چنینی فوق العاده مطبوع و دلنشین است.




درباره فرودگاههای چین در این مقاله از تور چین بیشتر بخوانید :




نوشتن نام تمامی فرودگاههای چین مستلزم نوشتن چندین صفحه مقاله است و به قولی میتوان از آن یک کتاب نوشت ، به همین دلیل هم در این مطلب تنها به فهرستی از سه فرودگاه مهم در سه شهر گردشگر پذیر این کشور اکتفا می کنیم:

فرودگاه بین المللی پکن (Beijing Capital International Airport) :
پر رفت و آمدترین فرودگاه چین در 20 کیلومتری پایتخت بنا شده است و یکی از بزرگ ترین و پر رفت و آمدترین فرودگاه های جهان محسوب می شود.

فرودگاه بین المللی بایون گوآنگجو (Guangzhou Baiyun International Airport) :
این فرودگاه بسیار پر رفت و آمد در سال 2004 بنا شد و در نهایت جایگزین فرودگاه قدیمی این شهر گردید.

فرودگاه بین المللی شانگهای هونگچیائو (Shanghai Hongqiao International Airport) :
یکی از دو فرودگاه بین المللی این شهر که بار بیشتر مسافرت های خارجی را به دوش می کشد.

این را هم بدانید که خطوط هوایی ماهان ایر و عمان ایر بیشترین حجم مسافران ایرانی را به مقصد چین می برند.




در این مقاله میخواهیم شما را بیشتر با هتل هایی که در تور چین خواهید دید آشنا نمائیم :




در این مقصد پر گردشگر و محبوب و تاریخی ، هتلهای لوکس و لاکچری بسیار زیادی را خواهید یافت که اگر بخواهیم یک هتل را به عنوان برترین هتل پکن برشماریم ، بدون شک باید به The Opposite House اشاره کنیم که از لوکس ترین هتل های این شهر به حساب آمده امکانات بی شماری را در یکی از بهترین مناطق پکن در اختیار شما می گذارد. این هتل حداقل مبلغ 283 دلار را برای یک شب اقامت از شما طلب می کند. اما اگر برای بودن در این شهر به دنبال یک هتل بسیار خوب با قیمتی معقول می گردید باید سراغ Ibis Beijing Sanyuan بروید که با دریافت حداقل 54 دلار برای هر شب، امکانات و فضایی بسیار خوب را در اختیار مسافرانش قرار می دهد.

آدرس The Opposite House : Building 1 No 11 Sanlitun Road Chaoyang, Sanlitun Road, Beijing, China, 100027

آدرس Ibis Sanyuan : Building B, Fenghuang City, 5A Shuguang Xili, Chaoyang District, Beijing 100028 China


در شانگهای کمی بحث متفاوت است و باید Jing An Shangri-La را به عنوان برترین هتل این شهر محسوب کرد. محیط و دکور کم نظیر بعضی از اتاق های لوکس این مکان هوش از سر شما خواهد برد اما نباید فراموش کرد که حداقل قیمت حضور برای یک شب در این هتل 275 دلار خواهد بود و بعضی از اتاق های آن به ازای هر روز تا مرز چند هزار دلار نیز پیش می رود. با اینحال اگر قرار باشد در یک هتل ارزان قیمت تر با امکانات خوب در این شهر گذران کنید، Asset Hotel را به شما معرفی می کنیم که قیمت حداقلی 35 دلار برای هر شب را دارد.

آدرس Jing An Shangri-La : 1218 Yan"an Middle Rd, Jing"an District, Shanghai, China, 200040

آدرس Asset Hotel: No.590 Wanping South Road, Xuhui District, Shanghai 200030 China


از بهترین و لوکس ترین هتل های گوانجو نیز باید به Mandarin Oriental اشاره کرد. ساختمانی بلند و پر ابهت با اتاق های بسیار لوکس و امکانات رفاهی کامل که البته در کم ترین میزان ممکن 303 دلار برای هر شب هزینه در بر خواهد داشت. از طرفی اگر به دنبال یک هتل ارزان اما خوب در این شهر باشید، بهتر است ابتدا به هتل موجود در طبقات بالایی Sino Trade Centre نگاهی بندازید که اگر چه از قیمت آن از 33 دلار برای هر شب آغاز می شود، اما امکانات بسیار خوبی را برای مسافرینش فراهم آورده است.

آدرس: Mandarin Oriental: 389 Tianhe Road, Tianhe District, Guangzhou, China

آدرس Sino Trade Centre: 63 Panfu Rd, Yuexiu Qu, Guangzhou Shi, Guangdong Sheng, China




بهترین زمان خرید تور چین از آژانس پرنده مهاجر چه زمانی از سال است ؟




گفتنی است که سفر با تور چین در هر زمانی از سال که فکرش رو بکنید زیباست اما پاییز و بهار بهترین زمانهای سفر به این کشور کهن محسوب می شوند ، هم از نظر آب و هوا ، هم از نظر زیبایی های طبیعی و همینطور از بابت جشن ها و فستیوال ها . اما با این حال کشور چین برنامه های جذابی را هم در تابستان و زمستان برای جذب گردشگر تدارک دارد که باعث شده تا گردشگران بسیاری از سراسر جهان در این دو فصل ذکر شده به این مقصد بسیار زیبا ، دیدنی و کهن با تور چین سفر کنند .




آیا در حال حاضر هم با وجود ویروس کرونا برگزاری تور چین امکانپذیر میباشد ؟




متاسفانه با توجه به اینکه هنوز برنامه واکسیناسیون جهانی در برابر وبروس کرونا در تمامی نقاط به اتمام نرسیده است ، کشور چین بر خلاف بسیاری از دیگر کشورهای آسیایی و اروپایی که مرزهای خود را بر روی گردشگرانی که مبتلا به ویروس کرونا یا کووید 19 ( به انگلیسی : COVID-19 ) نیستند یا به عبارتی دیگر منتیجه آزمایش یا تست PCR آنها منفی است ؛ باز ننموده و پذیرای گردشگران خارجی نمیباشد . اما امید است تا پایان سال جاری میلادی ، با واکسینه شدن تمامی مردم جهان ، مرزهای این کشور هم به روی علاقه مندان به سفر به این کشور گشوده شده تا گردشگران دنیا بخصوص گردشگران تور چین از ایران عزیزمان بتوانند از این مقصد زیبا و کهن بازدید بعمل آورند .




غذاهایی که در تور چین نباید از دستشان بدهید :




غذاهای چینی علاوه بر لذیذ بودنشان در بردارنده و معرف فرهنگ این کشور کهن میباشد و شما در این سرزمین با دنیایی از خوردنی ها روبه رو می شوید. اگر دوست داشته باشید غذاهای محلی چین را بخورید، می توانید انواع غذاهای دریایی با ترکیب هایی از سبزیجات خام، پخته و یا حتی سرخ کرده را مزه کنید. اما اگر این برایتان کمی سخت است، شما اینجا با سوشی های خوشمزه ای روبه رو می شوید که طعمی به یادماندنی از سفر شما می سازند. غذایی که شهرت جهانی آن، چین را در فهرست شکم گردی در 10 کشور خوشمزه جهان گذاشته و تاکنون بسیاری از گردشگران را به اینجا کشانده است؛ پیشنهاد می کنیم حتما یکی از طعم هایی که به ذائقه ی شما نزدیک است را بخورید.

اما فقط این غذاهای چینی نیستند که چشمگیر و جذاب هستند، گنگ بائو، نوعی مرغ کبابی تند است که با انواع آجیل، بخصوص بادام زمینی مخلوط می گردد هم بسیار مشهور است. برای تهیه ی این غذا مرغ را تکه تکه و سپس کبابی می کنند، پس از آن که مرغ خوب تفت داده شد، سیب زمینی، ذرت و سیر خرد شده را به آن اضافه و با سس مخصوص بسیار شیرینی آن را سرو می کنند. همین سس شیرین و نحوه پخت آن است که خوراک مرغی متفاوت را می سازد!

با همه این توضیحات اگر همچنان نسبت به طعم غذاهای چین شک دارید، نگران نباشید در چین انواع رستوران های بین المللی وجود دارند که شما می توانید هر غذایی که مطابق میلتان بود را از آنها بخواهید.




در این قسمت درباره این مقصد در تور چین بیشتر بخوانید :




زبان رسمی این کشور چینی است ، اما همانند زبان فارسی خودمان دارای گویشها و لهجه های مختلفی میباشد که بعضا شهر به شهر به کل با هم متفاوت است. اما زبان رسمی و رایج در کل کشور ماندارین محسوب می شود. واحد پولی این کشور نیز یوان است.
اختلاف زمان رسمی چین با ایران سه ساعت و نیم است که در تابستان ها به واسطه تغییر ساعت ما به چهار و ساعت و نیم می رسد.
پیش شماره تلفن این کشور 86+ است و برای تماس ضروری از این شماره ها باید استفاده کنید:
1 - پلیس چین : 110
2 - فوریت های پزشکی چین: 120
3 - آتش نشانی چین: 119
4 - تصادفات چین: 122




درباره مراکز خریدی که در تور چین با آنها مواجه خواهید شد بیشتر بدانید :




یکی از مزایای کشور چین دارا بودن بازارهای محلی و جشنواره های مختلفی که در بخش های مختلف کشور میباشد که از آنها هم در کنار مراکز خرید بسیار بزرگی که در شهرهای مختلف چین وجود دارد خرید های بسیار خوبی داشت.

اما اگر به اختصار بخواهیم که از هر سه شهر بزرگ یک مرکز خرید ویژه اسم ببریم در مورد پکن باید به The Malls at Oriental Plaza اشاره کنیم، در گوانجو از Tianhe Teemall اسم ببریم و در مورد شانگهای Shanghai IFC Mall را پیشنهاد کنیم.




با جاذبه های گردشگری در تور چین بیشتر آشنا شوید :




کشوری که چنین وسعت و قدمتی دارد ، بدون تردید جاذبه های گردشگری فوق العاده و بینظیری دارد که مناظر طبیعی، آثار باستانی متعدد، بافت شهری و معماری منحصر به فرد و ... این ها تنها بخشی از جاذبه ای خاص این کشور محسوب می شود. اما از مهم ترین آن ها باید از دیوار چین، شهر ممنوعه، معبد بهشت، ارتش سفالین و ... نام برد.

از طرفی جشنواره های موسیقی و مراسمات متعددی در طول سال برگزار می شود که خود آن ها نیز دلیل سفر بسیاری از گردشگران به چین محسوب می شود. موزه ها و گالری های متنوعی نیز در شهرهای بزرگ این شهر بنا شده که دیدن از آن ها نیز خالی از لطف نیست.




چه مراکز تفریحی ای را در تور چین میتوان یافت ؟




امکان ندارد که شما تور چین را تهیه نموده و حوصله تان در سفر سر برود زیرا پارک های بازی ، پارک های آبی، سالن های سینما و تورهای ورزشی یک روزه در تمام شهرهای گردشگر پذیر چین به وفور یافت می شود اما اگر به شانگهای سفر کردید به هیچ وجه Shanghai Disney Resort را از دست ندهید، در پکن نیز حتما به دره شادی بروید و در گوانجو نیز پارک Chimelong Paradise و ترن هوایی معروفش را فراموش نکنید.




برای سفر کردن با تور چین ، نیاز به ارائه چه مدارکی داریم ؟




اخذ ویزای مسافرتی چین نیازمند ارائه مدارکی است که در زیر برایتان آورده ایم :

1 - اصل گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار
2 - کپی همه ی صفحات شناسنامه
3 - 2 قطعه عکس رنگی تمام رخ در قطع 6*4
4 - کپی صفحه اول و دوم شناسنامه
5 - آدرس دقیق محل کار و سکونت
6 - گواهی تمکن مالی به میزان 40 میلیون تومان به ازای هر فرد




آژانس پرنده مهاجر چه خدماتی را به مسافران تور چین خود ارائه مینماید ؟




1 - اخذ ویزای گردشگری چین برای تمام مسافران تور چین .
2 - بلیت رفت و برگشت هواپیما برای تمامی افراد .
3 - بیمه مسافرتی .
4 - رزرو هتل مورد نظر مسافران .
5 - ارائه ترانسفر فرودگاهی .
6 - ارائه گشت شهری به تمامی مسافران تور چین .
7 - تور لیدر فارسی زبان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 25
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 494
  • بازدید کلی : 6483
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی