loading...

پرنده مهاجر

بازدید : 206
جمعه 7 بهمن 1401 زمان : 11:08

با تاریخچه شهر در تور کوش آداسی تابستان 1402 بیشتر آشنا شوید :



یکی از تور های بسیار محبوب در بین تور های آژانس پرنده مهاجر تور کوش آداسی تابستانی میباشد که آژانس پرنده مهاجر هر سال با بهترین قیمت و خدمات این تور را برگزار میکند و امسال هم تور کوش آداسی تابستان 1402 را به همین شیوه به شما مسافران و هموطنان عزیزی ارائه خواهد داد.

جالب است بدانید که در قرن 10 قبل از میلاد مسیح (( 12 شهر ایونی )) Samos ، Khios ، Miletos ، Priene ، Efhesus ، Teos ، Erythrai ، Priena ، Klazonemi ، لبدوس ، Phokaia Colophon ، Smyrna برای توسعه یافته ترین شهرهای آن عصر تأسیس و شناخته شدند ؛ محل دیدار سالیانه لیگ Ionian ، Panionian ، در اطراف کوش آداسی تاسیس شد و شهرهای فیگال ، ماراتشیون و نئوپلیس در مرزهای این شهر تأسیس گشتند .

در این دوره بنادر فیگیل و نئوپلیس مشغول کار و ضروری نبودند ، زیرا به مراکز تجاری و بنادر مشهور تجاری ، میلتوس و افسس نزدیک بودند.
این شهر در حدود سال 546BC مورد حمله ایرانیان قرار گرفت. در 200BC Kusadasi و مناطق اطراف آن تحت سلطه امپراتوری روم قرار گرفت و با تقسیم امپراتوری روم ، ایالت بیزانس شد. از آنجا که تغییرات آب و هوایی باعث بروز زمین لرزه های جدی شده و مسیر رودخانه کایستروس را تغییر داده است ، افسس ( به انگلیسی : Ephesus ) عمدتا ویران شده و اهمیت و رفاه قبلی خود را از دست داده است.
نتیجه ، بیزانسی ها را مجبور به جستجوی بندر و جاده جدیدی كرد كه مناسب برای تجارت باشد. منطقه اطراف نئوپلیس توسط بازرگانان یونان ، یهودی و ارمنی به عنوان بندری به جای بندر افسس یافت شد. (( Scala نوا )) نام این بندر جدید بود که یک مرکز تجاری جدید را به شهرهای تاریخی قبلی مانند آنیا ، ملیا ، فیگاله و نئوپلیس اضافه کرده است که پایه های اولیه کوش آداسی امروز را ایجاد کرده اند.
با روی کار آمدن قرن 15 ، (( اسکالا نوا )) تحت سلطه دریانوردان و بازرگانان ونیزی و جنوسی بود که کنسولگری را در اینجا تأسیس کردند. تسلط ترکیه در این منطقه با حمله سلجوقیان Kilic Arslan 2 آغاز شد. موقعیت مساعد در تور كوش آداسی تابستان 1402 به عنوان قرار گرفتن در انتهای جاده های مهم تجاری مانند جاده ابریشم -كه توسط اِسوسوس برگزار شد - تأثیر مثبت بر توسعه شهر در تجارت گذاشت.




چرا تور کوش آداسی تابستان 1402 را برای سفر به ترکیه و گذراندن تعطیلات انتخاب کنیم ؟




به احتمال زیاد ، خودتان به خوبی میدانید که سفر با تور به کوش آداسی با وجود معابد و ابنیه با شکوه تاریخی، سواحل زیبا، تفریحات آبی و ... به یکی از اصلی ترین تفریحات گردشگران در کشور ترکیه تبدیل شده است به همین منظور هم آژانس پرنده مهاجر اقدام به برگزاری تور کوش آداسی تابستان 1402 نموده است ؛ چنانچه شما نیز قصد رزرو این تور مسافرتی را دارید ، می توانید کلیه سوالات و موارد مدنظر خود را از طریق ارتباط با کارشناسان تور کوش آداسی تابستان 1402 آژانس پرنده مهاجر جویا شوید ؛ همچنین در ادامه این مقاله مهمترین موارد سفر به این بندر زیبا به صورت خلاصه بیان شده است ، لذا دعوت می کنیم با ما همراه بمانید.




جاذبه های دیدنی که در تور کوش آداسی تابستان 1402 به هیچ عنوان نباید از دست بدهید :




همانطور که خودتان هم بخوبی میدانید ، شهر کوش آداسی یک شهر توریستی بین المللی محسوب می شود و به همین خاطر دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری مختلفی است که باید از همه آنها دیدن فرمایید ، البته یک تور شش روزه این امکان را برای شما فراهم می کند که از جاذبه های مختلف دیدن کرده و سفر خود را مملو از خاطرات شیرین کنید.


شماره 1 - غار زئوس
غار زئوس یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی کوش آداسی به شمار می آید. غار زئوس یک غار آّبی است که می توانید ساعت ها در آن آب تنی کرده و همزمان از فضایی بکر و دیدنی نیز لذت ببرید. دهانه ورودی غار نسبتا کوچک است اما زمانی که وارد غار می شوید، قطعا حیرت زده خواهید شد. آب داخل غار به زلالی اشک چشم است و همه چیز آنقدر دیدنی است که نمی توانید چشم از آن بردارید. آب داخل غار بسیار خنک بوده و می توانید ساعت ها در آن شنا کنید و تفریحاتی هیجان انگیز و لذت بخش را در دل این غار شگفت انگیز تجربه نمایید.

شماره 2 - پارک ملی کوش آداسی
پارک ملی کوش آداسی در جنوبی ترین قسمت این شهر و داخل شبه جزیره دیلک واقع شده است. این پارک ملی در خط ساحلی بنا شده و در آن می توانید از مناظر دیدنی حاصل از تلفیق کوهستان و ساحل لذت ببرید. در این پارک گونه های بسیار نادری از گیاهان و حیوانات وجود دارند که برخی از آنها در خطر انقراض هستند. به همین خاطر در هر قدم مراقب باشید تا به گیاهان این پارک آسیبی وارد نکنید. پارک ملی کوش آداسی می تواند برای یک روز کامل شما را سرگرم خود کند و خاطره ای بی نظیر را در ذهن شما به یادگار بگذارد. البته برای گشت و گذار در این پارک ملی باید خودتان را برای یک پیاده روی طولانی مدت آماده کنید و حتما لوازمی مانند کفش مخصوص پیاده روی، کوله پشتی، قمقمه و تنقلات مغذی همراه تان باشد.


بد نیست بدانید که در کوش آداسی علاوه بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های تاریخی مختلفی نیز وجود دارند که از بین آنها کلیسای سنت جان یکی از نمونه های برجسته است. کلیسای سنت جان یکی از زیباترین آثار به جای مانده از کلیساها و به صورت کلی ابنیه تاریخی بوده که در ساخت آن تنها از سنگ و آجر استفاده شده است. به همین خاطر، این کلیسا از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و همواره گردشگران زیادی را جذب خود می کند. متاسفانه بر خلاف سایر کلیساهای ترکیه که ظاهر بسیار جذابی دارند و بیشتر با چوب تزئین شده اند، چیز زیادی از این کلیسای قدیمی بر جای نمانده و برای درک زیبایی و شکوه آن باید تلاش کنید تا ظاهر آن را در گذشته تصور کنید. اما به هر صورت بازدید از این کلیسا خالی از لطف نخواهد بود. پس سعی کنید که در سفر خود به کوش آداسی حتما از این جاذبه تاریخی تماشایی و زیبا دیدن فرمایید.




غذاهای خوشمزه در تور کوش آداسی تابستان 1402 که نباید امتحان کردن آنها را از دست بدهید :




شایعه اینجاست که اگر می خواهید برخی از غذاهای عالی سنت عثمانی را چشیده باشید ، باید به خانه های مردم دعوت شوید زیرا غذاهای ترکی واقعی به نظر می رسد مربوط به خانه ای مملو از زنانی است که تمام روز را بدون هیچ چیز برای درست کردن غذاهای پیچیده و لطیف در خانه می نشینند ، گرچه همه چیز از دست نرفته است ؛ این غذاهای خیابانی بسیار خوشمزه اند که نباید از دستشان برود اما همچنین رستورانهای زیادی هستند که بهترین انتخاب های غذاهای ترکی و بین المللی را به شما ارائه می دهند.
برای کمک به شما ، لیستی از برخی از گزینه های غذا خوردن را برای شما جمع آوری کرده ایم .


در تور کوش آداسی تابستان 1402 می توانید موارد زیر را انتخاب کنید:

غذای خیابان ، که شامل کباب ، لاهاکون ، پید و مجموعه ای از همبرگر و ساندویچ است. کباب ها ظروف گوشتی ساده یا ترشی شده یا خورشت خورده یا کبابی هستند. تقریباً در همه جا موجود هستند و ارزان هستند.
دونر نوعی گوشت گوسفند یا مرغ است که از آن برش های گوشت بریده می شود. این غذا را در نیم نان با پیاز و گوجه فرنگی خام سرو می کنید اما می توان آن را با برنج ، چیپس یا نان نیز سرو کرد.




در ادامه بیشتر با مراکز خرید در تور کوش آداسی تابستان 1402 آشنا شوید :




شما در تور کوش آداسی تابستان 1402 به راحتی میتوانید محصولات محلی و همچنین مارک های معروف جهانی را در مراکز خرید این شهر زیبا و دیدنی پیدا کنید ؛ از یک طرف ، یک حلقه الماس دستباف گرانبها که توسط یک هنرمند محلی طراحی شده است به یک خریدار بالاخره خدمت می کند که در همان زمان یک غرفه با انجیر و محلی تازه انگور یک سفره مسافرتی دیگر است . بازار در حوالی بندر اصلی تقریباً هر روز میزبان هزاران مشتری مسافرتی است . کمی بیشتر به مرکز شهر بروید ، فروشگاه های محلی ترکیه ، کتابفروشی ها ، فروشگاه های روزمره در امتداد خیابان ها قرار دارند. در شمال شهر اطراف مارینا ، مارک های بین المللی پوشاک یافت می شود.
از جمله مراکز خرید در زمان تور کوش آداسی تابستان 1402 می توان به بازار بزرگ کوش آداسی ، مرکز خرید Scala Nuova ، بازارچه های محلی ، مرکز خرید سوکه و مرکز خرید avm اشاره کرد .




با رستوران های موجود در تور کوش آداسی تابستان 1402 در ادامه بیشتر آشنا شوید :




همواره تور تابستانی کوش آداسی با استقبال گرم مسافران بویژه ایرانیان عزیز روبرو شده است و تور کوش آداسی تابستان 1402 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود لذا توصیه میکنیم که حتما به رستورانهای این مقصد تابستانی سری بزنید و از غذاهای آنجا در بهترین رستوران ها که غذاهایی مثل ماهی (بهترین و گرانترین غذا ماهی Ku?adas? ) است تا غذاهای مختلفی از کباب ماهی شمشیر گرفته تا آب نبات و گوشت مزرعه را سرو می کنند نهایت لذت را ببرید . تمامی غذاهای خوش مزه را می توانید در کوش آداسی تجربه کنید و بهمین دلیل هم آژانس پرنده مهاجر با تور کوش آداسی تابستان 1402 با ارائه برنامه ای کامل به شما ، بهترین رستوران های کوش آداسی را معرفی میکند .




با هتل ها و اقامتگاهها در تور کوش آداسی تابستان 1402 بیشتر و بهتر آشنا شوید :




از آنجائیکه شهر کوش آداسی مقصد اقشار مختلف گردشگر از طبقات مختلف اقتصادی است ، طیف گسترده ای از خدمات و میزبانی از گردشگران سراسر دنیا در خود جا داده است و بهمین منظور هم برای اقامت مملو از هتل های 5 ستاره لوکس و هتل های 4 و 3 ستاره وحتی هتل های ارزان قیمت و هتل آپارتمان های ارزان می باشد ، لذا شما در کوش آداسی می توانید در هر منطقه ای که دوست دارید هتل به درجه دلخواه خود پیدا کنید .

هتل های کوش آداسی بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند . کوش آداسی دارای صدها هتل مختلف میباشد که خدمات خوبی را در مدت زمان اقامت شما ارائه میدهد . برای رزرو هتل کوش آداسی با بهترین خدمات کافیست با آژانس پرنده مهاجر در تماس باشید تا با مبلغ مورد نظرتان از بهترین و ارزانترین هتل در تور کوش آداسی تابستان 1402 خود برخوردار باشید. از بهترین هتل های کوش آداسی میتوان به هتل سانیس افس رویال، هتل پالم وینگز و هتل اینفینیتی بای اشاره کرد.




درباره فرهنگ مردم در تور کوش آداسی تابستان 1402 چه میدانید ؟




حال که میخواهید برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود ، تور کوش آداسی تابستان 1402 را برگزینید بابد بدانید که شهر کوش آداسی دارای مردمانی بسیار خونگرم و مهربان و مهمان نواز است و شما در تور کوش آداسی تابستان 1402 با سنت های قدیمی مردمان این کشور آشنا می شوید از بازارهای سنتی گرفته تا خانه های قدیمی و سبک معماری آن ها تور کوش آداسی تابستان 1402 برای شما یک سفر هیجان انگیز و پر از خاطره های زیبا است البته اگر تور کوش آداسی تابستان 1402 شما پکیج کامل و لوکسی مثل تور کوش آداسی تابستان 1402 آژانس پرنده مهاجر باشد .




قبل از اینکه تور کوش آداسی را رزرو کنید ، چه اطلاعاتی را باید در اختیار داشته باشید ؟




در ادامه به بیان مهمترین سوالات و چالش هایی که تقریبا تمامی مسافران در تور تفریحی کوش آداسی با آن مواجه می شوند ، خواهیم پرداخت :


قیمت تور :
در نظر داشته باشید که فاکتور های زیر که بسیار مهم و اساسی هم هستند بر قیمت تور شما تاثیر گذار خواهند بود :
1 - زمان سفر (های سیزن یا لو سیزن)
2 - درجه کیفی اقامتگاه (هتل درجه یک یا ارزان قیمت)
3 - خدمات هتل (تعداد وعده های غذایی که ارائه می دهد، خدمات اتاق ها و عمومی هتل و ...)
4 - تعداد روزهای سفر


مدارک لازم برای رزرو تور کوش آداسی تابستان 1402
1 - گذرنامه (با حداقل 6 ماه اعتبار)
2 - کارت واکسیناسیون کرونا دیجیتالی که نشان دهد از آخرین تزریق واکسن کرونا ( واکسن غیر ایرانی ) شما حداقل 14 روز میگذرد .
3 - تست منفی pcr تا 48 ساعت قبل از پرواز در صورتیکه بتازگی دوز دوم واکسن کرونا خود را زده باشید .
* برای این مقصد مسافرتی نیاز به اخذ ویزا نیست.


بهترین زمان برای رزرو تور کوشی آداسی تابستان 1402
از آنجائیکه در تور کوش آداسی تابستان 1402 وضعیت آب و هوا در تمام طول تابستان به یک شکل است ، هر زمانی که شما برای خرید تور کوش آداسی تابستان 1402 اقدام نمائید تفاوتی نمیکند اما اگر میخواهید که جمعیت گردشگران تور کوش آداسی تابستان 1402 نسبتا کم باشد ، بهتر است که تور خود را برای دهه های اول و آخر تابستان رزرو نمائید ، زیرا که در این زمانها خانواده هایی که فرزند محصل دارند معمولا شرکت نمیکنند و در نتیجه جمعیت کمتری از گردشگران را در تور کوش آداسی تابستان 1402 در مقصدتان خواهید دید .

نحوه عزیمت به کوش آداسی
دقت کنید که هیچ پرواز مستقیمی تا مقصد کوش آداسی انجام نمی شود ؛ چرا که این بندر فاقد فرودگاه می باشد. لذا در تور کوش آداسی تابستان 1402 ابتدا از طریق پرواز به ازمیر رفته و از آنجا از طریق اتوبوس راهی کوش آداسی می شوید. این مسیر جاده ای 96 کیلومتر است که در کمتر از یک ساعت پیموده می شود.


تور لحظه آخری کوش آداسی تابستان 1402
تور لحظه آخری به توری اطلاق می گردد که تا قبل از شروع هنوز به دلیل تکمیل نشدن صندلی های پرواز و یا اتاق های هتل، با تخفیف استثنایی از سوی برگزار کننده ارائه می شوند. این تورها که بیش تر در ایام لو سیزن ارائه می شوند، بهترین فرصت برای افرادی است که قصد دارند از یک تفریح ارزان قیمت بهره مند شوند.


شرایط سفر به کوش آداسی در دوران کرونا
با توجه به شرایط کرونایی حال حاضر، دولت ترکیه برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، قوانینی را برای شهروندان و گردشگران وضع نموده است. لذا برای رزرو تور کوش آداسی تابستان 1402 ، طی کردن مراحل زیر الزامی خواهد بود:
1 - دارابودن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر
2 - ارائه کارت دیجیتالی واکسیناسیون کرونا غیر ایرانی که نشان دهد از تزریق مرحله دوم واکسن شما حداقل 14 روز میگذرد .
3 - استفاده از ماسک در کلیه مراکز و معابر عمومی الزامی می باشد.


نحوه حمل و نقل عمومی در تور کوش آداسی تابستان 1402
تعدد دیدنی ها و مراکز گردشگری در بندر کوش آداسی سبب شده تا مسافران اوقات زیادی را به گشت و گذار در آن بپردازند. تردد در این بندر از سه طریق زیر میسر می شود:


1 - تاکسی
تاکسی سرویس ها به وفور در سراسر بندر یافت می شوند. اما در نظر داشته باشید که تردد با تاکسی در کوش آداسی گران قیمت می باشد؛ چرا که تاکسی ها هزینه را به ازای مسافت طی شده (هر کیلومتر حدود 4 لیر) محاسبه می کنند.


2 - اتوبوس
استفاده از اتوبوس، بهترین شیوه تردد در بندر می باشد. هزینه بلیط تک نفره اتوبوس های درون شهری کوش آداسی 2 لیر می باشد.


دلموش
این وسیله نقلیه شبیه به ون اما کوچکتر است و استفاده از آن بیش تر از موارد قبلی در دسترس می باشد. البته فقط در مسیرهای خاصی حرکت می کنند و هزینه آن ها از تاکسی کم تر است.


وسایل مورد نیاز در تور کوش آداسی تابستان 1402
از آنجائی که شما راهی یک سفر دریایی می شوید، لذا لازم است حتما وسایل زیر را همراه داشته باشید:
1 - وسایل مخصوص شنا
2 - کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی
3 - صندل و کفش راحتی
4 - دوربین عکاسی ضدآب


مزایای رزرو تور کوش آداسی در آژانس پرنده مهاجر
آژانس پرنده مهاجر یکی از بزرگترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات گردشگری و سفر در کشور می باشد که روزانه هزاران مسافر را پشتیبانی میکند . برخی از مهم ترین خدمات آژانس پرنده مهاجر به صورت زیر می باشد:
1 - پشتیبانی مسافر در تمامی مراحل سفر
2 - بهره مندی از بهترین کیفیت و امکانات در کنار قیمت های به صرفه
3 - امکان انتخاب تمام جزئیات سفر (ایرلاین، هتل، اتاق و خدمات دلخواه)
4 - و ...
* چنانچه قصد رزرو تور گردشگری کوش آداسی تابستان 1402 از آژانس پرنده مهاجر را دارید، کافیست با ما تماس حاصل نمائید .


امکانات تور کوش آداسی تابستان 1402
از جمله امکانات ارائه شده در این تورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1 - ترانسفر فرودگاهی
2 - بیمه مسافرتی
3 - لیدر با تجربه جهت راهنمایی


نکات مهم بعد از رزرو تور کوش آداسی تابستان 1402 آژانس پرنده مهاجر
1 - در صورت کنسلی تور، بازگشت هزینه پس از اعمال جریمه ایرلاین و هتل صورت می گیرد.
2 - تاخیر پرواز، مربوط به شرکت ایرلاین می شود و هیچ گونه ارتباطی با آژانس پرنده مهاجر نخواهد داشت.
3 - کلیه مواد مصرفی یخچال و مینی بار با هزینه ی جداگانه ای از هزینه تور لحاظ می شوند.
4 - در کلیه مراحل سفر، شما از پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان ما بهره مند خواهید بود. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل حین سفر، می توانید بدون نگرانی و در هر زمان از شبانه روز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

با تاریخچه شهر در تور کوش آداسی تابستان 1402 بیشتر آشنا شوید :



یکی از تور های بسیار محبوب در بین تور های آژانس پرنده مهاجر تور کوش آداسی تابستانی میباشد که آژانس پرنده مهاجر هر سال با بهترین قیمت و خدمات این تور را برگزار میکند و امسال هم تور کوش آداسی تابستان 1402 را به همین شیوه به شما مسافران و هموطنان عزیزی ارائه خواهد داد.

جالب است بدانید که در قرن 10 قبل از میلاد مسیح (( 12 شهر ایونی )) Samos ، Khios ، Miletos ، Priene ، Efhesus ، Teos ، Erythrai ، Priena ، Klazonemi ، لبدوس ، Phokaia Colophon ، Smyrna برای توسعه یافته ترین شهرهای آن عصر تأسیس و شناخته شدند ؛ محل دیدار سالیانه لیگ Ionian ، Panionian ، در اطراف کوش آداسی تاسیس شد و شهرهای فیگال ، ماراتشیون و نئوپلیس در مرزهای این شهر تأسیس گشتند .

در این دوره بنادر فیگیل و نئوپلیس مشغول کار و ضروری نبودند ، زیرا به مراکز تجاری و بنادر مشهور تجاری ، میلتوس و افسس نزدیک بودند.
این شهر در حدود سال 546BC مورد حمله ایرانیان قرار گرفت. در 200BC Kusadasi و مناطق اطراف آن تحت سلطه امپراتوری روم قرار گرفت و با تقسیم امپراتوری روم ، ایالت بیزانس شد. از آنجا که تغییرات آب و هوایی باعث بروز زمین لرزه های جدی شده و مسیر رودخانه کایستروس را تغییر داده است ، افسس ( به انگلیسی : Ephesus ) عمدتا ویران شده و اهمیت و رفاه قبلی خود را از دست داده است.
نتیجه ، بیزانسی ها را مجبور به جستجوی بندر و جاده جدیدی كرد كه مناسب برای تجارت باشد. منطقه اطراف نئوپلیس توسط بازرگانان یونان ، یهودی و ارمنی به عنوان بندری به جای بندر افسس یافت شد. (( Scala نوا )) نام این بندر جدید بود که یک مرکز تجاری جدید را به شهرهای تاریخی قبلی مانند آنیا ، ملیا ، فیگاله و نئوپلیس اضافه کرده است که پایه های اولیه کوش آداسی امروز را ایجاد کرده اند.
با روی کار آمدن قرن 15 ، (( اسکالا نوا )) تحت سلطه دریانوردان و بازرگانان ونیزی و جنوسی بود که کنسولگری را در اینجا تأسیس کردند. تسلط ترکیه در این منطقه با حمله سلجوقیان Kilic Arslan 2 آغاز شد. موقعیت مساعد در تور كوش آداسی تابستان 1402 به عنوان قرار گرفتن در انتهای جاده های مهم تجاری مانند جاده ابریشم -كه توسط اِسوسوس برگزار شد - تأثیر مثبت بر توسعه شهر در تجارت گذاشت.




چرا تور کوش آداسی تابستان 1402 را برای سفر به ترکیه و گذراندن تعطیلات انتخاب کنیم ؟




به احتمال زیاد ، خودتان به خوبی میدانید که سفر با تور به کوش آداسی با وجود معابد و ابنیه با شکوه تاریخی، سواحل زیبا، تفریحات آبی و ... به یکی از اصلی ترین تفریحات گردشگران در کشور ترکیه تبدیل شده است به همین منظور هم آژانس پرنده مهاجر اقدام به برگزاری تور کوش آداسی تابستان 1402 نموده است ؛ چنانچه شما نیز قصد رزرو این تور مسافرتی را دارید ، می توانید کلیه سوالات و موارد مدنظر خود را از طریق ارتباط با کارشناسان تور کوش آداسی تابستان 1402 آژانس پرنده مهاجر جویا شوید ؛ همچنین در ادامه این مقاله مهمترین موارد سفر به این بندر زیبا به صورت خلاصه بیان شده است ، لذا دعوت می کنیم با ما همراه بمانید.




جاذبه های دیدنی که در تور کوش آداسی تابستان 1402 به هیچ عنوان نباید از دست بدهید :




همانطور که خودتان هم بخوبی میدانید ، شهر کوش آداسی یک شهر توریستی بین المللی محسوب می شود و به همین خاطر دارای جاذبه های طبیعی و گردشگری مختلفی است که باید از همه آنها دیدن فرمایید ، البته یک تور شش روزه این امکان را برای شما فراهم می کند که از جاذبه های مختلف دیدن کرده و سفر خود را مملو از خاطرات شیرین کنید.


شماره 1 - غار زئوس
غار زئوس یکی از زیباترین و پرطرفدارترین جاذبه های دیدنی کوش آداسی به شمار می آید. غار زئوس یک غار آّبی است که می توانید ساعت ها در آن آب تنی کرده و همزمان از فضایی بکر و دیدنی نیز لذت ببرید. دهانه ورودی غار نسبتا کوچک است اما زمانی که وارد غار می شوید، قطعا حیرت زده خواهید شد. آب داخل غار به زلالی اشک چشم است و همه چیز آنقدر دیدنی است که نمی توانید چشم از آن بردارید. آب داخل غار بسیار خنک بوده و می توانید ساعت ها در آن شنا کنید و تفریحاتی هیجان انگیز و لذت بخش را در دل این غار شگفت انگیز تجربه نمایید.

شماره 2 - پارک ملی کوش آداسی
پارک ملی کوش آداسی در جنوبی ترین قسمت این شهر و داخل شبه جزیره دیلک واقع شده است. این پارک ملی در خط ساحلی بنا شده و در آن می توانید از مناظر دیدنی حاصل از تلفیق کوهستان و ساحل لذت ببرید. در این پارک گونه های بسیار نادری از گیاهان و حیوانات وجود دارند که برخی از آنها در خطر انقراض هستند. به همین خاطر در هر قدم مراقب باشید تا به گیاهان این پارک آسیبی وارد نکنید. پارک ملی کوش آداسی می تواند برای یک روز کامل شما را سرگرم خود کند و خاطره ای بی نظیر را در ذهن شما به یادگار بگذارد. البته برای گشت و گذار در این پارک ملی باید خودتان را برای یک پیاده روی طولانی مدت آماده کنید و حتما لوازمی مانند کفش مخصوص پیاده روی، کوله پشتی، قمقمه و تنقلات مغذی همراه تان باشد.


بد نیست بدانید که در کوش آداسی علاوه بر جاذبه های طبیعی، جاذبه های تاریخی مختلفی نیز وجود دارند که از بین آنها کلیسای سنت جان یکی از نمونه های برجسته است. کلیسای سنت جان یکی از زیباترین آثار به جای مانده از کلیساها و به صورت کلی ابنیه تاریخی بوده که در ساخت آن تنها از سنگ و آجر استفاده شده است. به همین خاطر، این کلیسا از ارزش بسیار زیادی برخوردار است و همواره گردشگران زیادی را جذب خود می کند. متاسفانه بر خلاف سایر کلیساهای ترکیه که ظاهر بسیار جذابی دارند و بیشتر با چوب تزئین شده اند، چیز زیادی از این کلیسای قدیمی بر جای نمانده و برای درک زیبایی و شکوه آن باید تلاش کنید تا ظاهر آن را در گذشته تصور کنید. اما به هر صورت بازدید از این کلیسا خالی از لطف نخواهد بود. پس سعی کنید که در سفر خود به کوش آداسی حتما از این جاذبه تاریخی تماشایی و زیبا دیدن فرمایید.




غذاهای خوشمزه در تور کوش آداسی تابستان 1402 که نباید امتحان کردن آنها را از دست بدهید :




شایعه اینجاست که اگر می خواهید برخی از غذاهای عالی سنت عثمانی را چشیده باشید ، باید به خانه های مردم دعوت شوید زیرا غذاهای ترکی واقعی به نظر می رسد مربوط به خانه ای مملو از زنانی است که تمام روز را بدون هیچ چیز برای درست کردن غذاهای پیچیده و لطیف در خانه می نشینند ، گرچه همه چیز از دست نرفته است ؛ این غذاهای خیابانی بسیار خوشمزه اند که نباید از دستشان برود اما همچنین رستورانهای زیادی هستند که بهترین انتخاب های غذاهای ترکی و بین المللی را به شما ارائه می دهند.
برای کمک به شما ، لیستی از برخی از گزینه های غذا خوردن را برای شما جمع آوری کرده ایم .


در تور کوش آداسی تابستان 1402 می توانید موارد زیر را انتخاب کنید:

غذای خیابان ، که شامل کباب ، لاهاکون ، پید و مجموعه ای از همبرگر و ساندویچ است. کباب ها ظروف گوشتی ساده یا ترشی شده یا خورشت خورده یا کبابی هستند. تقریباً در همه جا موجود هستند و ارزان هستند.
دونر نوعی گوشت گوسفند یا مرغ است که از آن برش های گوشت بریده می شود. این غذا را در نیم نان با پیاز و گوجه فرنگی خام سرو می کنید اما می توان آن را با برنج ، چیپس یا نان نیز سرو کرد.




در ادامه بیشتر با مراکز خرید در تور کوش آداسی تابستان 1402 آشنا شوید :




شما در تور کوش آداسی تابستان 1402 به راحتی میتوانید محصولات محلی و همچنین مارک های معروف جهانی را در مراکز خرید این شهر زیبا و دیدنی پیدا کنید ؛ از یک طرف ، یک حلقه الماس دستباف گرانبها که توسط یک هنرمند محلی طراحی شده است به یک خریدار بالاخره خدمت می کند که در همان زمان یک غرفه با انجیر و محلی تازه انگور یک سفره مسافرتی دیگر است . بازار در حوالی بندر اصلی تقریباً هر روز میزبان هزاران مشتری مسافرتی است . کمی بیشتر به مرکز شهر بروید ، فروشگاه های محلی ترکیه ، کتابفروشی ها ، فروشگاه های روزمره در امتداد خیابان ها قرار دارند. در شمال شهر اطراف مارینا ، مارک های بین المللی پوشاک یافت می شود.
از جمله مراکز خرید در زمان تور کوش آداسی تابستان 1402 می توان به بازار بزرگ کوش آداسی ، مرکز خرید Scala Nuova ، بازارچه های محلی ، مرکز خرید سوکه و مرکز خرید avm اشاره کرد .




با رستوران های موجود در تور کوش آداسی تابستان 1402 در ادامه بیشتر آشنا شوید :




همواره تور تابستانی کوش آداسی با استقبال گرم مسافران بویژه ایرانیان عزیز روبرو شده است و تور کوش آداسی تابستان 1402 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود لذا توصیه میکنیم که حتما به رستورانهای این مقصد تابستانی سری بزنید و از غذاهای آنجا در بهترین رستوران ها که غذاهایی مثل ماهی (بهترین و گرانترین غذا ماهی Ku?adas? ) است تا غذاهای مختلفی از کباب ماهی شمشیر گرفته تا آب نبات و گوشت مزرعه را سرو می کنند نهایت لذت را ببرید . تمامی غذاهای خوش مزه را می توانید در کوش آداسی تجربه کنید و بهمین دلیل هم آژانس پرنده مهاجر با تور کوش آداسی تابستان 1402 با ارائه برنامه ای کامل به شما ، بهترین رستوران های کوش آداسی را معرفی میکند .




با هتل ها و اقامتگاهها در تور کوش آداسی تابستان 1402 بیشتر و بهتر آشنا شوید :




از آنجائیکه شهر کوش آداسی مقصد اقشار مختلف گردشگر از طبقات مختلف اقتصادی است ، طیف گسترده ای از خدمات و میزبانی از گردشگران سراسر دنیا در خود جا داده است و بهمین منظور هم برای اقامت مملو از هتل های 5 ستاره لوکس و هتل های 4 و 3 ستاره وحتی هتل های ارزان قیمت و هتل آپارتمان های ارزان می باشد ، لذا شما در کوش آداسی می توانید در هر منطقه ای که دوست دارید هتل به درجه دلخواه خود پیدا کنید .

هتل های کوش آداسی بسته به امکاناتی که برای مسافران فراهم می کنند دارای قیمت های متفاوتی هستند . کوش آداسی دارای صدها هتل مختلف میباشد که خدمات خوبی را در مدت زمان اقامت شما ارائه میدهد . برای رزرو هتل کوش آداسی با بهترین خدمات کافیست با آژانس پرنده مهاجر در تماس باشید تا با مبلغ مورد نظرتان از بهترین و ارزانترین هتل در تور کوش آداسی تابستان 1402 خود برخوردار باشید. از بهترین هتل های کوش آداسی میتوان به هتل سانیس افس رویال، هتل پالم وینگز و هتل اینفینیتی بای اشاره کرد.




درباره فرهنگ مردم در تور کوش آداسی تابستان 1402 چه میدانید ؟




حال که میخواهید برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود ، تور کوش آداسی تابستان 1402 را برگزینید بابد بدانید که شهر کوش آداسی دارای مردمانی بسیار خونگرم و مهربان و مهمان نواز است و شما در تور کوش آداسی تابستان 1402 با سنت های قدیمی مردمان این کشور آشنا می شوید از بازارهای سنتی گرفته تا خانه های قدیمی و سبک معماری آن ها تور کوش آداسی تابستان 1402 برای شما یک سفر هیجان انگیز و پر از خاطره های زیبا است البته اگر تور کوش آداسی تابستان 1402 شما پکیج کامل و لوکسی مثل تور کوش آداسی تابستان 1402 آژانس پرنده مهاجر باشد .




قبل از اینکه تور کوش آداسی را رزرو کنید ، چه اطلاعاتی را باید در اختیار داشته باشید ؟




در ادامه به بیان مهمترین سوالات و چالش هایی که تقریبا تمامی مسافران در تور تفریحی کوش آداسی با آن مواجه می شوند ، خواهیم پرداخت :


قیمت تور :
در نظر داشته باشید که فاکتور های زیر که بسیار مهم و اساسی هم هستند بر قیمت تور شما تاثیر گذار خواهند بود :
1 - زمان سفر (های سیزن یا لو سیزن)
2 - درجه کیفی اقامتگاه (هتل درجه یک یا ارزان قیمت)
3 - خدمات هتل (تعداد وعده های غذایی که ارائه می دهد، خدمات اتاق ها و عمومی هتل و ...)
4 - تعداد روزهای سفر


مدارک لازم برای رزرو تور کوش آداسی تابستان 1402
1 - گذرنامه (با حداقل 6 ماه اعتبار)
2 - کارت واکسیناسیون کرونا دیجیتالی که نشان دهد از آخرین تزریق واکسن کرونا ( واکسن غیر ایرانی ) شما حداقل 14 روز میگذرد .
3 - تست منفی pcr تا 48 ساعت قبل از پرواز در صورتیکه بتازگی دوز دوم واکسن کرونا خود را زده باشید .
* برای این مقصد مسافرتی نیاز به اخذ ویزا نیست.


بهترین زمان برای رزرو تور کوشی آداسی تابستان 1402
از آنجائیکه در تور کوش آداسی تابستان 1402 وضعیت آب و هوا در تمام طول تابستان به یک شکل است ، هر زمانی که شما برای خرید تور کوش آداسی تابستان 1402 اقدام نمائید تفاوتی نمیکند اما اگر میخواهید که جمعیت گردشگران تور کوش آداسی تابستان 1402 نسبتا کم باشد ، بهتر است که تور خود را برای دهه های اول و آخر تابستان رزرو نمائید ، زیرا که در این زمانها خانواده هایی که فرزند محصل دارند معمولا شرکت نمیکنند و در نتیجه جمعیت کمتری از گردشگران را در تور کوش آداسی تابستان 1402 در مقصدتان خواهید دید .

نحوه عزیمت به کوش آداسی
دقت کنید که هیچ پرواز مستقیمی تا مقصد کوش آداسی انجام نمی شود ؛ چرا که این بندر فاقد فرودگاه می باشد. لذا در تور کوش آداسی تابستان 1402 ابتدا از طریق پرواز به ازمیر رفته و از آنجا از طریق اتوبوس راهی کوش آداسی می شوید. این مسیر جاده ای 96 کیلومتر است که در کمتر از یک ساعت پیموده می شود.


تور لحظه آخری کوش آداسی تابستان 1402
تور لحظه آخری به توری اطلاق می گردد که تا قبل از شروع هنوز به دلیل تکمیل نشدن صندلی های پرواز و یا اتاق های هتل، با تخفیف استثنایی از سوی برگزار کننده ارائه می شوند. این تورها که بیش تر در ایام لو سیزن ارائه می شوند، بهترین فرصت برای افرادی است که قصد دارند از یک تفریح ارزان قیمت بهره مند شوند.


شرایط سفر به کوش آداسی در دوران کرونا
با توجه به شرایط کرونایی حال حاضر، دولت ترکیه برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، قوانینی را برای شهروندان و گردشگران وضع نموده است. لذا برای رزرو تور کوش آداسی تابستان 1402 ، طی کردن مراحل زیر الزامی خواهد بود:
1 - دارابودن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ سفر
2 - ارائه کارت دیجیتالی واکسیناسیون کرونا غیر ایرانی که نشان دهد از تزریق مرحله دوم واکسن شما حداقل 14 روز میگذرد .
3 - استفاده از ماسک در کلیه مراکز و معابر عمومی الزامی می باشد.


نحوه حمل و نقل عمومی در تور کوش آداسی تابستان 1402
تعدد دیدنی ها و مراکز گردشگری در بندر کوش آداسی سبب شده تا مسافران اوقات زیادی را به گشت و گذار در آن بپردازند. تردد در این بندر از سه طریق زیر میسر می شود:


1 - تاکسی
تاکسی سرویس ها به وفور در سراسر بندر یافت می شوند. اما در نظر داشته باشید که تردد با تاکسی در کوش آداسی گران قیمت می باشد؛ چرا که تاکسی ها هزینه را به ازای مسافت طی شده (هر کیلومتر حدود 4 لیر) محاسبه می کنند.


2 - اتوبوس
استفاده از اتوبوس، بهترین شیوه تردد در بندر می باشد. هزینه بلیط تک نفره اتوبوس های درون شهری کوش آداسی 2 لیر می باشد.


دلموش
این وسیله نقلیه شبیه به ون اما کوچکتر است و استفاده از آن بیش تر از موارد قبلی در دسترس می باشد. البته فقط در مسیرهای خاصی حرکت می کنند و هزینه آن ها از تاکسی کم تر است.


وسایل مورد نیاز در تور کوش آداسی تابستان 1402
از آنجائی که شما راهی یک سفر دریایی می شوید، لذا لازم است حتما وسایل زیر را همراه داشته باشید:
1 - وسایل مخصوص شنا
2 - کرم ضدآفتاب و عینک آفتابی
3 - صندل و کفش راحتی
4 - دوربین عکاسی ضدآب


مزایای رزرو تور کوش آداسی در آژانس پرنده مهاجر
آژانس پرنده مهاجر یکی از بزرگترین و معتبرترین ارائه دهندگان خدمات گردشگری و سفر در کشور می باشد که روزانه هزاران مسافر را پشتیبانی میکند . برخی از مهم ترین خدمات آژانس پرنده مهاجر به صورت زیر می باشد:
1 - پشتیبانی مسافر در تمامی مراحل سفر
2 - بهره مندی از بهترین کیفیت و امکانات در کنار قیمت های به صرفه
3 - امکان انتخاب تمام جزئیات سفر (ایرلاین، هتل، اتاق و خدمات دلخواه)
4 - و ...
* چنانچه قصد رزرو تور گردشگری کوش آداسی تابستان 1402 از آژانس پرنده مهاجر را دارید، کافیست با ما تماس حاصل نمائید .


امکانات تور کوش آداسی تابستان 1402
از جمله امکانات ارائه شده در این تورها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
1 - ترانسفر فرودگاهی
2 - بیمه مسافرتی
3 - لیدر با تجربه جهت راهنمایی


نکات مهم بعد از رزرو تور کوش آداسی تابستان 1402 آژانس پرنده مهاجر
1 - در صورت کنسلی تور، بازگشت هزینه پس از اعمال جریمه ایرلاین و هتل صورت می گیرد.
2 - تاخیر پرواز، مربوط به شرکت ایرلاین می شود و هیچ گونه ارتباطی با آژانس پرنده مهاجر نخواهد داشت.
3 - کلیه مواد مصرفی یخچال و مینی بار با هزینه ی جداگانه ای از هزینه تور لحاظ می شوند.
4 - در کلیه مراحل سفر، شما از پشتیبانی 24 ساعته کارشناسان ما بهره مند خواهید بود. لذا در صورت بروز هرگونه مشکل حین سفر، می توانید بدون نگرانی و در هر زمان از شبانه روز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 12
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 481
  • بازدید کلی : 6470
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی