loading...

پرنده مهاجر

بازدید : 67
جمعه 7 بهمن 1401 زمان : 11:20

جالب است بدانید که هر چقدر هم فکر کنید که شهر دبی امارات را به خوبی می شناسید ، باز هم همیشه چیزی تازه برای اینکه شما کشفش کنید در آن خواهید یافت زیرا محله ها و خیابان های این شهر همیشه در حال نوسازی و تغییر میباشند و دیدنی های تازه تری ایجاد می شوند ؛ برای بازدید از این شهر زیبا ، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی میباشد ؛ قیمت بلیط هواپیما به مقصد دبی معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر ، فصل گردشگری یا نوع بلیط تان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شما تنها کافیست تا برای خرید انواع تور دبی بویژه تور دبی زمستان 1402 با کارشناسان فروش تور دبی در آژانس پرنده مهاجر تماس حاصل نمائید تا به سادگی در زمان خود صرفه جویی کرده و بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما دبی را متناسب با شرایط و سلیقه تان خریداری نمایید.




درباره شهر دبی در تور دبی زمستان 1402 بیشتر بدانید :




شهر دبی در کشور امارات متحده عربی یکی از بزرگ ترین مناطق هفت گانه ای است که این کشور را تشکیل می دهند ، بعلاوه گفتنی است که شهر دبی بیشتر شبیه یک شهر-ایالت مستقل بوده و پیشرفت چشم گیری با توجه به پیشرفت مدرنیته داشته است ؛ در صنعت توریست و تجارت ، دبی با سرعت بالایی در حال پیشی گرفتن از رقبای خود حتی در اروپا و آمریکا می باشد ، و با اینکه دبی یک مقصد نسبتاً جدید توریستی است ، روز به روز بر محبوبیت این شهر افزوده می شود . هرچند که این موضوع به دلیل رکود اقتصادی جهانی در سال 2008 دچار تزلزل گشت . دبی ، شهری در دل کویر ، با سازه های عظیم ، سیاست و قوانین لیبرال و امکانات فوق العاده تفریحی و گردشگری ، تنها ۵ ساعت از اروپا و سه ساعت از خاورمیانه و کشورهای نزدیک شرقی فاصله دارد که این مزیت آن را تبدیل به یکی از بهترین نقاط برای خرید ، تفریح ، آفتاب گرفتن ، شکم گردی ، شرکت در رویدادهای بین المللی ورزشی و فرهنگی کرده است . شاید بگوییم در حقیقت با صفت های برتر کاملاً برابری می کند ؛ سریع ترین ، بزرگ ترین ، بلندترین ، وسیع ترین و مرتفع ترین . دبی از نظر آماری بزرگ ترین جمعیت مهاجر در دنیا را دارد . این شهر در ابتدا چیزی نبود جز یک آبادی کوچک که ساکنین آن با ماهیگیری و کشاورزی امرار معاش می کردند.




درباره جاذبه های گردشگری در تور دبی زمستان 1402 بیشتر بخوانید و بدانید :




با ورود مترو به این شهر همه چیز دگرگون شد زیرا به لطف تأسیس مترو ، که سیستم حمل و نقل عمومی دبی را تبدیل به بهترین نوع آن در خاورمیانه می کند ، جابجایی در شهر و میان جاذبه ها بسیار آسان تر شده است . احتمالاً مهم ترین جاذبه ای که به ذهن هر فردی در انواع تور دبی علی الخصوص تور دبی زمستان 1402 در شهر دبی می آید ، برج الخلیفه ، به عنوان بلند ترین برج دنیا و برج العرب با فواره های فوق العاده زیبای آن ها باشد ؛ جدا از برج ها، مراکز خرید با آکواریوم های بسیار عظیم و مناطق اسکی، دبی جاذبه های فرهنگی دیگری مانند محله قدیمی بستکیه، خانه شیخ سعید المختوم که پدربزرگ خلیفه دبی بوده، بازار قدیمی دیره و مسجد جمیره را هم برای ارائه دارد. اگر هم طرفدار جاذبه های مدرن و تفریحی این شهر هستید، می توانیم هتل آتلانتیس، جزیره نخل، دهکده جهانی و پارک آبی وادی اشاره کنیم که هرکدام در دل خود هزاران تفریح و دیدنی را ارائه مینمایند .




با شرایط آب و هوایی شهر دبی امارات بالاخص در تور زمستان 1402 بیشتر آشنا شوید :




شهر پر گردشگر و محبوب دبی امارات در حقیقت اقلیمی خشک و تقریباً گرمسیری دارد که در طول تابستان هوای آن بسیار گرم بوده و میانگین دما در روز به 42 درجه و در شب به 28 درجه میرسد ، گفتنی است که حتی در پاییز و بهار نیز دبی هوایی گرم را تجربه می کند به طوری که در طول روز دما 25 تا 40 درجه و در شب دما در حدود 20 درجه متغیر خواهد بود . شاید تنها زمانی که مناسب سفر به دبی باشد زمستان با تور دبی زمستان 1402 است ، زیرا آب و هوا مطبوع و کمی خنک تر می شود .




با خوراکی های بسیار خوشمزه و مراکز خرید فوق العاده در تور دبی زمستان 1402 بیشتر آشنا شوید :




با توجه به وجود بیش از 70 مرکز خرید بزرگی که در اینجا مشغول فعالیت هستند که یکی از آن ها نیز دبی مال است و از نظر مساحت دومین مرکز خرید بزرگ دنیا محسوب می شود طبیعی است که شهر دبی امارات پایتخت خرید خاورمیانه لقب بگیرد ، بعلاوه شما در این مرکز خرید یعنی دبی مال بیش از 1200 مغازه می بینید که بدون شک نیاز هر فرد و سلیقه ای را تأمین می کند ، همچنین هر ساله به مدت یک ماه از آغاز ژانویه فستیوالی به نام (( فستیوال خرید دبی )) همراه با اجرا های موسیقی و نمایشگاه های هنری برگزار می گردد که فرصتی بسیار مناسب برای عاشقان خرید است . تازه ما برای شکم گردان هم خبرهای بسیار خوبی داریم و آن هم این است که اصلا نگران خورد و خوراکتان نباشید ، چون علاوه بر غذاهای بین المللی، غذاهای بسیار خوشمزه ای با ترکیب آشپزی ایرانی، عربی و لبنانی را می توانید امتحان کنید. از رستوران های لاکچری و میشلن گرفته تا رستوران های محلی و مستقل پذیرای همه هستند.




دیدنیهایی که در زمان سفرتان با تور دبی زمستان 1402 اصلا نباید از دستشان بدهید :




همانطور که از قدیم الایام گفته اند : (( شنیدن کی بود مانند دیدن )) ، برای همین هم دبی را باید ببینید تا باورش کنید ، زیرا معماری های رکورد دار در درازای مناطق سنتی قد علم کرده اند و در عین حال جزیره هایی که ساخته دست انسان هستند درست بیرون خط ساحلی قرار دارند ، اینجا بهترین مکان برای دیدار از مناطق دیدنی دبی است در حالی که در شهر هستید .

قبل از سفر با تور دبی از این مناطق دیدنی مطلع شوید :


برج خلیفه
به سختی می شود دیدار از این برج 828 متری را از دست داد . بلندترین برج دنیا که طبیعتا آسمان خراش دبی هم به حساب می آید، اما شکوه این ساختمان بیشتر از فاصله ای نزدیک و نیز درون آن مشخص است. در هوای صاف روز ، منظره طبقه 24 واقعا باور نکردنی است و برای کسانی که منتظرند وعده ای در میان ابرها داشته باشند فضای طبقه 122 برایشان بهترین مکان است .


بهشت خریداران
درست در کنار (( برج خلیفه )) بازار بزرگ دبی یا (( دبی مال )) قرارگرفته است و برای چنین جای وسیعی فقط بازار خریدی بزرگ کافی نیست ، که حتی یک روز کامل برای دیدن همه جای آن هم کافی نمیباشد ، همراه با بیشتر از 120 فروشگاه و 150 رستوران از رستورانهای معروف دبی ، این محل مثل پارکی در فضای بسته است ، با پیست یخ بازی ، آبشاری بزرگ در فضای بسته ، چشمه ای طراحی شده در فضای باز و آکواریوم عظیم دبی و باغ وحش زیر آب .


فواره های دبی ، نمایشی الهام بخش از شگفتی
فواره های دبی در پایه (( برج خلیفه )) و درست بیرون درهای (( دبی مال )) معروف قرارگرفته است و اینجا بزرگترین سیستم فواره طراحی شده در دنیاست . این آب رقصنده پر طرفدار جویبارهایی با جریان آب جهنده حدود 150 متر در هوا را به نمایش میگذارد . هر جت آب رنگی و روشن هماهنگ با نت های موسیقی متنوع همه جای دنیا نمایشی به وجود میاورد که یکی از محبوبترین ها در دبی است. دو نمایش در بعد از ظهر ( یکی ساعت 13 و دیگری 13:30 ) به اجرا در میایند به جز جمعه ها که در ساعت ( 1:30 و 2:00 ) . بعد از ظهر است ، و نمایش شبانه غروب شروع میشود و هر 30 دقیقه تکرار میشود تا آخرین آهنگ در ساعت 23:00


نخل جمیرا ، جزیره ای نخل مانند
فقط در دبی است که جزیره ای ساخت دست انسان به شکل درخت نخل می بینید. این جزیره یکی از بزرگترین جزیره های مصنوعی در جهان است و نشانی از پیروزی نبوغ انسانی است. بومی ها و توریستها هر دو از صف پهناور هتلهای با کیفیت دبی در اینجا لذت می برند که شامل (( والدورف آستوریا )) ، (( فیرمونت )) ، (( وان اند اونلی )) ، (( جمیرا زبیل سرای )) و مهم تر از همه ، (( هتل آتلانتیس پالم )) . از اینجا مونوریلی به سمت پایین کابل میرود که به قسمت اصلی تراموا وصل می شود ، آسانتر از این نمی شود به این محل رسید . البته هتلهای مقرون به صرفه دبی نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند .


نهر دبی ، مسیر تجاری قدیمی
دبی برای زرق و برق آسمان خراش هایش معروف است، اما قلب واقعی شهر (( نهر )) بوده و هست . مصب آب شور محل اصلی است که قبیله (( بنی یاس )) مستقر شدند و آب آن برای آنچه (( روش اصلی اقتصادی دبی )) نام برده میشد مثل صید مروارید و ماهیگیری ، حیاتی بوده است . امروزه این منطقه لبریز از تاریخ امارات است و محل موزه دبی و همچنین کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ با مغازه های طلا ، ادویه و منسوجات عربی است . در (( نهر )) راهی که به آنطرف آب به منطقه سنتی (( ابرا )) میرود ، بسیار دیدنی است ، و با بلیطی ارزان بهترین جاذبه توریستی شهر است . در سفر با تور دبی زمستان 1402 از این محل دیدن فرمائید .


تفرجگاه ساحلی دبی
در بین مراکز تفریحی هیجان انگیز دبی تفرجگاه ساحلی دبی جایگاه ویژه ای دارد. دراین تفرجگاه ساحلی که بزرگترین ساحل ساخت دست بشر است به آینده چشم بدوزید . اعجاب در ساخت بلندترین آپارتمانهای جهان را وقتی در ساحل دبی با تور دبی زمستان 1402 قدم میزنید و یا وقتی در قایق تفریحی بادبانها را برافراشته اید ، میبینید .


صحرا ، منطقه ای اعجاب انگیز
با کمتر از 20 دقیقه رانندگی از مرکز شهر دبی و خیابانهای مدرن میتوانید اعجاب صحرای عربی را تجربه کنید که همچنین جاذبه اصلی توریستی دبی هم هست ، یک سواری سافاری صحرایی به فرم دبی را همراه با رانندگی خارج از جاده بگیرید، سواری با چهارچرخ و شن سواری به همراه باربکیو سنتی، حنابندان و سواری با شتر را تجربه کنید ، و یا فقط خودتان رانندگی کنید و عجایب صحرا را با ماجراجوییهای شخصی در تور دبی زمستان 1402 تجربه کنید .


ال فهیدی ، بخش قدیمی
محله تاریخی (( ال فهیدی )) در (( دبی بورگ )) یکی از قدیمی ترین محلات شهر است . این منطقه با پیاده رویی خوش منظره ، چشم اندازی از دوره دیرین با برج های بادی سنتی و پیچ و خم کوچه پس کوچه های بادگیر را ارائه میدهد. در اینجا میتوانید (( مرکز شیخ محمد برای دانستنیهای فرهنگی )) را ببینید ، جایی که مهمانان در کلاسهای عربی شرکت می کنند ، تورهای قدیمی و مسجدهای همراه با راهنمای گردشی و راهنمای سفر به دبی با تور دبی زمستان 1402 باعث می شود فرهنگ محلی بیشتر ارج گذاشته شود .


موزه اتحاد ، تاریخی معاصر
در بین موزه های شهر دبی ، تاریخ معاصر امارات متحده عربی را در (( موزه اتحاد )) که فرهنگ نوین را ارائه میدهد بجویید ، زیرا که این موزه جدید باشکوه در (( جمیرا 1 )) واقع شده و ویژگیهای فراوانی از چادر های صحرایی غیر فعال را نمودار می سازد که بازدیدکنندگان بتوانند تاریخ آن منطقه را پیگیری کنند ، البته با تاکید خاص بر دوره مهمی که استقلال کشور تثبیت شد یعنی بین سالهای 1968و 1974و آنهم از طریق عکس و فیلم و غیره . بعلاوه مهمانان در مورد میراث غنی امارات متحده بیاموزند ، قبل از اینکه پدران موسس کشور قرارداد اتحاد هفت امارت را امضاء کنند و همچنین پیشرفت اقتصادی متعاقب آن را دنبال کنند .


مدینت جمیرا
در سفر با تور دبی زمستان 1402 لحظه آخری ، برای اینکه الحاق سنت و تجمل را تجربه کنید به (( مدینت جمیرا )) بروید ، که به صورت تحت اللفظی (( شهر جمیرا )) ترجمه شده . این مجموعه با ارکی باستانی جان گرفته است و دارای هتلهایی مجلل ، حصارهای شخصی به شکل سنتی، حمام آب گرم (( تالیسا )) در رتبه جهانی ، (( مدینت سووک )) ، (( مدینت تئاتر )) و بیشتر از چهل رستوران و استراحتگاه . همچنین در تور دبی زمستان 1402 پیشنهاد میکنیم که سری هم به کافه های دبی بزنید و معروفترین غذاهای دبی را در آنجا امتحان کنید .


اپرای دبی
اپرای دبی در (( منطقه اپرا )) ی جدید در قلب دبی برنامه ای جذاب ارائه میدهد که شبیه به برنامه (( غرب لندن )) یا (( منهتن برادوی )) است ، با چشم اندازی از (( چشمه دبی )) و نزدیک به (( برج خلیفه )) ، این ساختمان از شکل کشتیهای (( عربین داو )) الهام گرفته شده و به طور حتم نظرتان را جلب میکند . درحالیکه پشت ساختمان به سمت بالا خمیده شده مثل یک سالن و به عنوان سرسرای تئاتر ، صف تاکسی و پارکینگ استفاده میشود . صحنه طوری طراحی شده که به راحتی به سه نوع سکوی نمایش تغییر فرم میدهد ، تئاتر ، سالن عمومی و سالن کنسرت .


پیاده روی شهر و خرید در هوای آزاد
با گستردگی بیشتر از 13000 متر مربع این منطقه یادآور بخش پیاده رو اروپایی است که گردشی لذت بخش بدون وسیله نقلیه را ارائه میدهد ، همچنین در تور دبی زمستان 1402 خوب است که در امتداد خیابانهای سه خطه با مغازه ها و رستوران های دبی قدمی بزنید و از غذاهای خیابانی دبی لذت ببرید . به بالا چشم بیندازید و آسمان خراش هایی مثل (( برج خلیفه )) را در مرکز شهر دبی ببینید . همچنین در اینجا چشمه ها ، فضای بازی بچه ها ، و نشیمنگاه های فراوانی در هوای آزاد هستند و می توانید از مراکز خرید عالی دبی نیز دیدن کنید . همچنین پیشنهاد می شود از پارکهای آبی جذاب دبی لذت ببرید .

جالب است بدانید که هر چقدر هم فکر کنید که شهر دبی امارات را به خوبی می شناسید ، باز هم همیشه چیزی تازه برای اینکه شما کشفش کنید در آن خواهید یافت زیرا محله ها و خیابان های این شهر همیشه در حال نوسازی و تغییر میباشند و دیدنی های تازه تری ایجاد می شوند ؛ برای بازدید از این شهر زیبا ، اولین قدم احتمالاً خرید بلیط هواپیما به مقصد دبی میباشد ؛ قیمت بلیط هواپیما به مقصد دبی معمولاً تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله تاریخ مورد نظر ، فصل گردشگری یا نوع بلیط تان (سیستمی یا چارتری) خواهد بود. شما تنها کافیست تا برای خرید انواع تور دبی بویژه تور دبی زمستان 1402 با کارشناسان فروش تور دبی در آژانس پرنده مهاجر تماس حاصل نمائید تا به سادگی در زمان خود صرفه جویی کرده و بهترین یا ارزانترین بلیط هواپیما دبی را متناسب با شرایط و سلیقه تان خریداری نمایید.




درباره شهر دبی در تور دبی زمستان 1402 بیشتر بدانید :




شهر دبی در کشور امارات متحده عربی یکی از بزرگ ترین مناطق هفت گانه ای است که این کشور را تشکیل می دهند ، بعلاوه گفتنی است که شهر دبی بیشتر شبیه یک شهر-ایالت مستقل بوده و پیشرفت چشم گیری با توجه به پیشرفت مدرنیته داشته است ؛ در صنعت توریست و تجارت ، دبی با سرعت بالایی در حال پیشی گرفتن از رقبای خود حتی در اروپا و آمریکا می باشد ، و با اینکه دبی یک مقصد نسبتاً جدید توریستی است ، روز به روز بر محبوبیت این شهر افزوده می شود . هرچند که این موضوع به دلیل رکود اقتصادی جهانی در سال 2008 دچار تزلزل گشت . دبی ، شهری در دل کویر ، با سازه های عظیم ، سیاست و قوانین لیبرال و امکانات فوق العاده تفریحی و گردشگری ، تنها ۵ ساعت از اروپا و سه ساعت از خاورمیانه و کشورهای نزدیک شرقی فاصله دارد که این مزیت آن را تبدیل به یکی از بهترین نقاط برای خرید ، تفریح ، آفتاب گرفتن ، شکم گردی ، شرکت در رویدادهای بین المللی ورزشی و فرهنگی کرده است . شاید بگوییم در حقیقت با صفت های برتر کاملاً برابری می کند ؛ سریع ترین ، بزرگ ترین ، بلندترین ، وسیع ترین و مرتفع ترین . دبی از نظر آماری بزرگ ترین جمعیت مهاجر در دنیا را دارد . این شهر در ابتدا چیزی نبود جز یک آبادی کوچک که ساکنین آن با ماهیگیری و کشاورزی امرار معاش می کردند.




درباره جاذبه های گردشگری در تور دبی زمستان 1402 بیشتر بخوانید و بدانید :




با ورود مترو به این شهر همه چیز دگرگون شد زیرا به لطف تأسیس مترو ، که سیستم حمل و نقل عمومی دبی را تبدیل به بهترین نوع آن در خاورمیانه می کند ، جابجایی در شهر و میان جاذبه ها بسیار آسان تر شده است . احتمالاً مهم ترین جاذبه ای که به ذهن هر فردی در انواع تور دبی علی الخصوص تور دبی زمستان 1402 در شهر دبی می آید ، برج الخلیفه ، به عنوان بلند ترین برج دنیا و برج العرب با فواره های فوق العاده زیبای آن ها باشد ؛ جدا از برج ها، مراکز خرید با آکواریوم های بسیار عظیم و مناطق اسکی، دبی جاذبه های فرهنگی دیگری مانند محله قدیمی بستکیه، خانه شیخ سعید المختوم که پدربزرگ خلیفه دبی بوده، بازار قدیمی دیره و مسجد جمیره را هم برای ارائه دارد. اگر هم طرفدار جاذبه های مدرن و تفریحی این شهر هستید، می توانیم هتل آتلانتیس، جزیره نخل، دهکده جهانی و پارک آبی وادی اشاره کنیم که هرکدام در دل خود هزاران تفریح و دیدنی را ارائه مینمایند .




با شرایط آب و هوایی شهر دبی امارات بالاخص در تور زمستان 1402 بیشتر آشنا شوید :




شهر پر گردشگر و محبوب دبی امارات در حقیقت اقلیمی خشک و تقریباً گرمسیری دارد که در طول تابستان هوای آن بسیار گرم بوده و میانگین دما در روز به 42 درجه و در شب به 28 درجه میرسد ، گفتنی است که حتی در پاییز و بهار نیز دبی هوایی گرم را تجربه می کند به طوری که در طول روز دما 25 تا 40 درجه و در شب دما در حدود 20 درجه متغیر خواهد بود . شاید تنها زمانی که مناسب سفر به دبی باشد زمستان با تور دبی زمستان 1402 است ، زیرا آب و هوا مطبوع و کمی خنک تر می شود .




با خوراکی های بسیار خوشمزه و مراکز خرید فوق العاده در تور دبی زمستان 1402 بیشتر آشنا شوید :




با توجه به وجود بیش از 70 مرکز خرید بزرگی که در اینجا مشغول فعالیت هستند که یکی از آن ها نیز دبی مال است و از نظر مساحت دومین مرکز خرید بزرگ دنیا محسوب می شود طبیعی است که شهر دبی امارات پایتخت خرید خاورمیانه لقب بگیرد ، بعلاوه شما در این مرکز خرید یعنی دبی مال بیش از 1200 مغازه می بینید که بدون شک نیاز هر فرد و سلیقه ای را تأمین می کند ، همچنین هر ساله به مدت یک ماه از آغاز ژانویه فستیوالی به نام (( فستیوال خرید دبی )) همراه با اجرا های موسیقی و نمایشگاه های هنری برگزار می گردد که فرصتی بسیار مناسب برای عاشقان خرید است . تازه ما برای شکم گردان هم خبرهای بسیار خوبی داریم و آن هم این است که اصلا نگران خورد و خوراکتان نباشید ، چون علاوه بر غذاهای بین المللی، غذاهای بسیار خوشمزه ای با ترکیب آشپزی ایرانی، عربی و لبنانی را می توانید امتحان کنید. از رستوران های لاکچری و میشلن گرفته تا رستوران های محلی و مستقل پذیرای همه هستند.




دیدنیهایی که در زمان سفرتان با تور دبی زمستان 1402 اصلا نباید از دستشان بدهید :




همانطور که از قدیم الایام گفته اند : (( شنیدن کی بود مانند دیدن )) ، برای همین هم دبی را باید ببینید تا باورش کنید ، زیرا معماری های رکورد دار در درازای مناطق سنتی قد علم کرده اند و در عین حال جزیره هایی که ساخته دست انسان هستند درست بیرون خط ساحلی قرار دارند ، اینجا بهترین مکان برای دیدار از مناطق دیدنی دبی است در حالی که در شهر هستید .

قبل از سفر با تور دبی از این مناطق دیدنی مطلع شوید :


برج خلیفه
به سختی می شود دیدار از این برج 828 متری را از دست داد . بلندترین برج دنیا که طبیعتا آسمان خراش دبی هم به حساب می آید، اما شکوه این ساختمان بیشتر از فاصله ای نزدیک و نیز درون آن مشخص است. در هوای صاف روز ، منظره طبقه 24 واقعا باور نکردنی است و برای کسانی که منتظرند وعده ای در میان ابرها داشته باشند فضای طبقه 122 برایشان بهترین مکان است .


بهشت خریداران
درست در کنار (( برج خلیفه )) بازار بزرگ دبی یا (( دبی مال )) قرارگرفته است و برای چنین جای وسیعی فقط بازار خریدی بزرگ کافی نیست ، که حتی یک روز کامل برای دیدن همه جای آن هم کافی نمیباشد ، همراه با بیشتر از 120 فروشگاه و 150 رستوران از رستورانهای معروف دبی ، این محل مثل پارکی در فضای بسته است ، با پیست یخ بازی ، آبشاری بزرگ در فضای بسته ، چشمه ای طراحی شده در فضای باز و آکواریوم عظیم دبی و باغ وحش زیر آب .


فواره های دبی ، نمایشی الهام بخش از شگفتی
فواره های دبی در پایه (( برج خلیفه )) و درست بیرون درهای (( دبی مال )) معروف قرارگرفته است و اینجا بزرگترین سیستم فواره طراحی شده در دنیاست . این آب رقصنده پر طرفدار جویبارهایی با جریان آب جهنده حدود 150 متر در هوا را به نمایش میگذارد . هر جت آب رنگی و روشن هماهنگ با نت های موسیقی متنوع همه جای دنیا نمایشی به وجود میاورد که یکی از محبوبترین ها در دبی است. دو نمایش در بعد از ظهر ( یکی ساعت 13 و دیگری 13:30 ) به اجرا در میایند به جز جمعه ها که در ساعت ( 1:30 و 2:00 ) . بعد از ظهر است ، و نمایش شبانه غروب شروع میشود و هر 30 دقیقه تکرار میشود تا آخرین آهنگ در ساعت 23:00


نخل جمیرا ، جزیره ای نخل مانند
فقط در دبی است که جزیره ای ساخت دست انسان به شکل درخت نخل می بینید. این جزیره یکی از بزرگترین جزیره های مصنوعی در جهان است و نشانی از پیروزی نبوغ انسانی است. بومی ها و توریستها هر دو از صف پهناور هتلهای با کیفیت دبی در اینجا لذت می برند که شامل (( والدورف آستوریا )) ، (( فیرمونت )) ، (( وان اند اونلی )) ، (( جمیرا زبیل سرای )) و مهم تر از همه ، (( هتل آتلانتیس پالم )) . از اینجا مونوریلی به سمت پایین کابل میرود که به قسمت اصلی تراموا وصل می شود ، آسانتر از این نمی شود به این محل رسید . البته هتلهای مقرون به صرفه دبی نیز از کیفیت مناسبی برخوردار هستند .


نهر دبی ، مسیر تجاری قدیمی
دبی برای زرق و برق آسمان خراش هایش معروف است، اما قلب واقعی شهر (( نهر )) بوده و هست . مصب آب شور محل اصلی است که قبیله (( بنی یاس )) مستقر شدند و آب آن برای آنچه (( روش اصلی اقتصادی دبی )) نام برده میشد مثل صید مروارید و ماهیگیری ، حیاتی بوده است . امروزه این منطقه لبریز از تاریخ امارات است و محل موزه دبی و همچنین کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ با مغازه های طلا ، ادویه و منسوجات عربی است . در (( نهر )) راهی که به آنطرف آب به منطقه سنتی (( ابرا )) میرود ، بسیار دیدنی است ، و با بلیطی ارزان بهترین جاذبه توریستی شهر است . در سفر با تور دبی زمستان 1402 از این محل دیدن فرمائید .


تفرجگاه ساحلی دبی
در بین مراکز تفریحی هیجان انگیز دبی تفرجگاه ساحلی دبی جایگاه ویژه ای دارد. دراین تفرجگاه ساحلی که بزرگترین ساحل ساخت دست بشر است به آینده چشم بدوزید . اعجاب در ساخت بلندترین آپارتمانهای جهان را وقتی در ساحل دبی با تور دبی زمستان 1402 قدم میزنید و یا وقتی در قایق تفریحی بادبانها را برافراشته اید ، میبینید .


صحرا ، منطقه ای اعجاب انگیز
با کمتر از 20 دقیقه رانندگی از مرکز شهر دبی و خیابانهای مدرن میتوانید اعجاب صحرای عربی را تجربه کنید که همچنین جاذبه اصلی توریستی دبی هم هست ، یک سواری سافاری صحرایی به فرم دبی را همراه با رانندگی خارج از جاده بگیرید، سواری با چهارچرخ و شن سواری به همراه باربکیو سنتی، حنابندان و سواری با شتر را تجربه کنید ، و یا فقط خودتان رانندگی کنید و عجایب صحرا را با ماجراجوییهای شخصی در تور دبی زمستان 1402 تجربه کنید .


ال فهیدی ، بخش قدیمی
محله تاریخی (( ال فهیدی )) در (( دبی بورگ )) یکی از قدیمی ترین محلات شهر است . این منطقه با پیاده رویی خوش منظره ، چشم اندازی از دوره دیرین با برج های بادی سنتی و پیچ و خم کوچه پس کوچه های بادگیر را ارائه میدهد. در اینجا میتوانید (( مرکز شیخ محمد برای دانستنیهای فرهنگی )) را ببینید ، جایی که مهمانان در کلاسهای عربی شرکت می کنند ، تورهای قدیمی و مسجدهای همراه با راهنمای گردشی و راهنمای سفر به دبی با تور دبی زمستان 1402 باعث می شود فرهنگ محلی بیشتر ارج گذاشته شود .


موزه اتحاد ، تاریخی معاصر
در بین موزه های شهر دبی ، تاریخ معاصر امارات متحده عربی را در (( موزه اتحاد )) که فرهنگ نوین را ارائه میدهد بجویید ، زیرا که این موزه جدید باشکوه در (( جمیرا 1 )) واقع شده و ویژگیهای فراوانی از چادر های صحرایی غیر فعال را نمودار می سازد که بازدیدکنندگان بتوانند تاریخ آن منطقه را پیگیری کنند ، البته با تاکید خاص بر دوره مهمی که استقلال کشور تثبیت شد یعنی بین سالهای 1968و 1974و آنهم از طریق عکس و فیلم و غیره . بعلاوه مهمانان در مورد میراث غنی امارات متحده بیاموزند ، قبل از اینکه پدران موسس کشور قرارداد اتحاد هفت امارت را امضاء کنند و همچنین پیشرفت اقتصادی متعاقب آن را دنبال کنند .


مدینت جمیرا
در سفر با تور دبی زمستان 1402 لحظه آخری ، برای اینکه الحاق سنت و تجمل را تجربه کنید به (( مدینت جمیرا )) بروید ، که به صورت تحت اللفظی (( شهر جمیرا )) ترجمه شده . این مجموعه با ارکی باستانی جان گرفته است و دارای هتلهایی مجلل ، حصارهای شخصی به شکل سنتی، حمام آب گرم (( تالیسا )) در رتبه جهانی ، (( مدینت سووک )) ، (( مدینت تئاتر )) و بیشتر از چهل رستوران و استراحتگاه . همچنین در تور دبی زمستان 1402 پیشنهاد میکنیم که سری هم به کافه های دبی بزنید و معروفترین غذاهای دبی را در آنجا امتحان کنید .


اپرای دبی
اپرای دبی در (( منطقه اپرا )) ی جدید در قلب دبی برنامه ای جذاب ارائه میدهد که شبیه به برنامه (( غرب لندن )) یا (( منهتن برادوی )) است ، با چشم اندازی از (( چشمه دبی )) و نزدیک به (( برج خلیفه )) ، این ساختمان از شکل کشتیهای (( عربین داو )) الهام گرفته شده و به طور حتم نظرتان را جلب میکند . درحالیکه پشت ساختمان به سمت بالا خمیده شده مثل یک سالن و به عنوان سرسرای تئاتر ، صف تاکسی و پارکینگ استفاده میشود . صحنه طوری طراحی شده که به راحتی به سه نوع سکوی نمایش تغییر فرم میدهد ، تئاتر ، سالن عمومی و سالن کنسرت .


پیاده روی شهر و خرید در هوای آزاد
با گستردگی بیشتر از 13000 متر مربع این منطقه یادآور بخش پیاده رو اروپایی است که گردشی لذت بخش بدون وسیله نقلیه را ارائه میدهد ، همچنین در تور دبی زمستان 1402 خوب است که در امتداد خیابانهای سه خطه با مغازه ها و رستوران های دبی قدمی بزنید و از غذاهای خیابانی دبی لذت ببرید . به بالا چشم بیندازید و آسمان خراش هایی مثل (( برج خلیفه )) را در مرکز شهر دبی ببینید . همچنین در اینجا چشمه ها ، فضای بازی بچه ها ، و نشیمنگاه های فراوانی در هوای آزاد هستند و می توانید از مراکز خرید عالی دبی نیز دیدن کنید . همچنین پیشنهاد می شود از پارکهای آبی جذاب دبی لذت ببرید .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 96
  • بازدید سال : 479
  • بازدید کلی : 6468
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی