loading...

پرنده مهاجر

بازدید : 71
جمعه 7 بهمن 1401 زمان : 11:18

بی شک یکی از بهترین تور ها در فصل زیبا و خاطره انگیز سال تور مارماریس پاییز 1402 است ، که در اصل سفری به بهشت گردشگری ترکیه مارماریس بشمار می رود. تور مارماریس یک سفر رویایی است البته شما باید در تور خود خدمات کاملی را داشته باشید تا از بهترین خدمات در تور مارماریس بتوانید بهترین بهره را ببرید؛ خوشبختانه آژانس پرنده مهاجر توانسته در این سالها قیمت ارزان با بهترین خدمات رفاهی را به مسافران خود ارائه دهد در ادامه با ما همراه باشید تا از تمام جزئیات تور پاییز مارماریس 1402 مطلع شوید.همچنین وجود جنگل های بکر و درختان سر به فلک کشیده مارماریس در کنار سواحل شنی و چشمنواز منظره ای جذاب را در مجموع به وجود آورده که آن را متفاوت از نقاط دیگر ترکیه کرده است، به همین دلیل افراد زیادی تصمیم می گیرند که برنامه هایشان را به نحوی تنظیم کنند که در تعطیلات پاییزانه ی خود فرصت سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی را داشته باشند.پاییز همیشه بهترین فصل برای گردش و گذراندن تعطیلاتی جذاب در سواحل و شهرهای ترکیه بخصوص شهر مارماریس می باشد که سفر با تور مسافرتی این فضا را به خوبی برای شما فراهم می کند.در مهر،آبان،آذر که ماه های فصل پاییز هستند آسمان شهر مارماریس کاملا صاف و آبی و زیبایی چشمنوازی دارد و همچنین در طول پاییز آب و هوای مارماریس شرجی نیست و این شرایط اقلیمی باعث میشود که فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به مارماریس باشد اما توجه داشته باشید که در مهر ماه در طی ساعات 12 الی 15 به دلیل گرمای زیاد هوا سعی کنید در هتل خود باشید. بنابراین پیشنهاد پرنده مهاجر به شما سفر با تور مارماریس در آبان ماه 1402 است و البته جالب است بدانید که گردشگران در ماه آگوست بیشتر به دنبال تور مارماریس هستند و در رابطه با قیمت تور مارماریس پاییز1402 باید بگوییم که طبیعتا درجه هتل و بلیط هواپیما در تعیین قیمت نهایی بسیار موثر خواهند بود و در ادامه به بیان واضح تر شما این امکان را دارید که با رزرو هتل های دو یا سه ستاره هزینه هایتان را کاهش بدهید. ضمنا همیشه قیمت تور مارماریس در این فصل براساس قیمت بلیط هواپیمای رزرو شده توسط مجری تور مارماریس در تهران، پرواز ایرانی به مارماریس مانند پروازهای (قشم ایر، ایران ایر و معراج) و همچنین پرواز خارجی یا ترک به مقصد این شهر مانند پروازهای (ترکیش ایرلاین، اطلس گلوبال و پگاسوس) و قیمت هتل رزرو شده در شهر مارماریس ترکیه متغیر محاسبه می شود.




قیمت تور مارماریس پاییز 1402




پیشنهاد پرنده مهاجر برای شما مسافران عزیز این است که از 10 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور پاییز 1402 مارماریس خود اقدام نمایند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی شنیده باشید این است که در " های سیزن " بهتر است بلیط خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را جهت تور مسافرتی خود پرداخت نمایید.چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک تر می شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می یابد. برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالای سفر نشوید؛ جالب است بدانید که در ابتدا که مدت زمان تور مارماریس اغلب به صورت 6 شب و 7 روز برگزار می شود و بهترین پرواز موجود برای سفر به این شهر پرواز با ایرلاین های معراج و ایران ایرتور انجام می شوند. لازم به ذکر است که از ازمیر تا مارماریس حدود 3 ساعت و از دنیزلی تا مارماریس حدود 5 ساعت راه است و نیز واقعیت این است که پرواز هایی که به مارماریس حرکت میکنند، رفت و برگشت شان 7 روزه است.شما علاقه مندان عزیز به رزرو یا خرید تورهای مارماریس پاییز 1402 می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از آژانس مسافرتی پرنده مهاجر رزرو و خریداری نمایید. برای خرید آفر تور مارماریس پاییز1402 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست که این پکیج بیشتر در مهرماه این فصل اتفاق می افتد ، یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.حال میپردازیم به دوماه از بهترین ماه های این فصل یعنی آبان ماه و آذر ماه که مارماریس در پاییز 1402 در اواخر فصل پاییز بیشتر مسافر را به خود جذب میکند؛ تور مارماریس پاییز 1402 بهترین زمان سفر به این شهر زیبا است. در فصل پاییز قیمت های کلی را در تور مارماریس آبان 1402 ببینید تا بهترین قیمت ها و آفر های شگفت انگیز را بتوانید داشته باشید همچنین اگر برای پاییز می خواهید به این مکان زیبا تشریف ببرید می توانید تور مارماریس پاییز 1402 را در سایت دنبال کنید ، و بیشترین مسافران هر ساله پرنده مهاجر در این ماه برای سفر به این جزیره زیبا ودیدنی مجددا تور مارماریس آبان 1402 را از ما خریداری میکنند.تنها کافیست در آژانس مسافرتی پرنده مهاجر یا سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که در آذر ماه بهترین نرخ هارا در سایت یا از کارشناسانمون میتونید دریافت کنید .




با جاذبه های گردشگری تور مارماریس پاییز 1402 بیشتر آشنا شوید.




مارماریس مارینا
فرقی نمی کند که به قدم زدن و گردش با فراغت خاطر علاقه دارید یا دوست دارید در امتداد اسکله سواد قایق بادبانی شوید یا اگر آن قدر عاشق خرید هستید که تا از پا افتادن مراکز خرید را زیر پا می گذارید، مارینا جایی است که باید حتما به آن سر بزنید. مارینا یک مرکز اجتماعی در مارماریس است و همواره چیزهای جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران دارد. در کنار آبشارها موسیقی اجرا می شود، انواع مختلف رستوران با کیفیت های عالی میزبان شما هستند و مغازه های متعددی سوغاتی معتبر ترک، لباس یا هر چیز دیگری که بخواهید، می فروشند.

فواره های رقصان
فواره های رقصان، منظره ای بسیار زیبا است و شب ها که این آب نماها به رقص درمی آیند، تماشاکنندگان را به تحسین وا می دارند. این نمایش تقریبا نیم ساعت به طول می انجامد و شامل رقص آب به همراه موسیقی و رقص چراغ های رنگی نیز می شود. تماشای رقص فوراه ها رایگان است و هر شب مردم زیادی برای تماشای آن ها به این منطقه می آیند. این فواره در طول روز نیز به طور منظم به رقص درمی آیند و حتی زیبایی مجسمه مرمری درون آن را به رخ می کشند. پس سکه ای داخل آن انداخته و یک آرزو کنید.




چرا در پاییز 1402 به مارماریس سفر کنیم ؟




شاید برایتان سوال باشد که چرا مارماریس پاییز 1402 ؟ زیرا جواب این سوال پیش ماست ، شما مسافران عزیز میتوانید با خریدن کمترین نرخ برای تور مارماریس پاییز 1402 برای خود خاطره ای دل انگیز و فراموش نشدنی بسازید. زیرا با جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری از این جزیره میتوانید اوقات فراغت خوبی را برا یخود رقم بزنید. برویم با چند تا از این جاذبه های دیدنی بیشتر آشنا شویم:

غواصی کردن
یکی از تفریحاتی که در تور مارماریس پاییز 1402 میتوانید در آن انجام دهید غواصی است. آب دریای مدیترانه تمیز و آبی است بنابراین زیر آب بسیار زیبا و قابل لمس است. پارک آبی فوق العاده که در آن انواع سرسره های آبی، استخر موج و انواع سرگرمیهای مختلف دیگر وجود دارد. گذشته از آن مراکزی برای اسب سواری و تنیس و جیپ سواری است که میتوانید لذت ببرید. رافتینگ را حتماً در این منطقه تجربه کنید و لذت ببرید.

رفتن به پارک دلفین ها
پارک دلفین مارماریس این پارک اولین دلفیناریومی است که درکل اروپا افتتاح گردیده است .دلفیناریوم مارماریس واقع در نزدیکی اقامتگاه ساحلی گرند مارِس است و در تور مارماریس پاییز 1402 گزینه خوبی می باشد .پارک دلفین مارماریس حدود 5 کیلومتر دورتر از مارماریس میباشد .در طول تابستان ، چهار برنامه مختلف برای مهمانانی که به دنبال تجربه متفاوت هستند وجود دارد .و قابل توچه تمامی گردشگر این مجموعه سالانه باز است .دراین دلفیناریوم منحصر به فرد می توان بهمراه مربی با دلفین ها شنا کرد .بوسیدن، لمس کردن و رقصیدن با دلفین ها روزی متفاوت و هیجان انگیز را برای شما وجود می آورد .بازدید از دلفین ها به ویژه برای کودکان بسیار لذت بخش خواهد بود .در پارک دلفین مارماریس شما میتوانید شنای انفرادی یا گروهی (تعداد نفرات گروهی 6الی 7 نفره است) را تجربه نمایید .افراد مجاز برای شنا حداقل سن بالای 8 سال بهمراه بزرگسال میباشد .زمان شنا 20 دقیقه می باشد .عمق استخر از صفر شروع و به 6 متر می رسد و استفاده از جلیقه نجات نیز الزامی می باشد .شنا بهمراه دلفین ها باعث ایجاد شادی ، خنده و کاهش استرس در افراد می شود.

رفتن به جزیره کلئوپاترا
جزیره کلئوپاترا مارماریس یکی از تفریحات در منطقه مارماریس است که بسیار دیدینی است. جزیره کلئوپاترا مارماریس یک جزیره ساحلی از شن ها و ماسه های صاف و سفید ابریشمی است. این شن و ماسه سبب شده است که این جزیره در موقعیت توریستی ویژه ای قرار بگیرد. این جزیره بسیار نزدیک به مارماریس است و در تور مارماریس پاییز 1402 به آنجا سفر کنید. این شن ها از صدف های خالی شده ، میلیون ها سال پیش ، بوجود آمده اند. این ماسه ها بسیار کوچک و براق هستند. این ساحل توسط دولت کنترل می شود ، زیرا مدت زمان زیادی برای تشکیل این ماسه ها گذشته است و هیچ کس اجازه ندارد وقتی ساحل را ترک می کند از ماسه ها با خود ببرد،همچنین کسی اجازه پهن کردن حوله خود را روی شن ها ندارد. عموما این ساحل شنی مملو از صدف های ریزی است که بسیار شبیه به شن هستند. این شن ها آنقدر متحیرکننده هستند که با قدم زدن روی آنها به نظر می رسد روی ابرها راه می روید. درست شبیه به بهشت است،پابرهنه روی شن ها قدم بزنید و تازه آن موقع این حس را درک خواهید کرد. این نوع شن در هیچ کجای دیگری در دنیا پیدا نمی شود. حتی باور برخی بر این است که این شن ها مجدد مانند خودشان را تولید می کنند. اگر می خواهید برای تفریح به ترکیه سفر کنید ، تور جزیره کلئوپاترا مارماریس را فراموش نکنید ،کلئوپاترا بخشی از مجمع الجزایری است که به فاصله بسیار نزدیکی از مارماریس ترکیه قرار دارند.

بی شک یکی از بهترین تور ها در فصل زیبا و خاطره انگیز سال تور مارماریس پاییز 1402 است ، که در اصل سفری به بهشت گردشگری ترکیه مارماریس بشمار می رود. تور مارماریس یک سفر رویایی است البته شما باید در تور خود خدمات کاملی را داشته باشید تا از بهترین خدمات در تور مارماریس بتوانید بهترین بهره را ببرید؛ خوشبختانه آژانس پرنده مهاجر توانسته در این سالها قیمت ارزان با بهترین خدمات رفاهی را به مسافران خود ارائه دهد در ادامه با ما همراه باشید تا از تمام جزئیات تور پاییز مارماریس 1402 مطلع شوید.همچنین وجود جنگل های بکر و درختان سر به فلک کشیده مارماریس در کنار سواحل شنی و چشمنواز منظره ای جذاب را در مجموع به وجود آورده که آن را متفاوت از نقاط دیگر ترکیه کرده است، به همین دلیل افراد زیادی تصمیم می گیرند که برنامه هایشان را به نحوی تنظیم کنند که در تعطیلات پاییزانه ی خود فرصت سفر به این جزیره زیبا و دوست داشتنی را داشته باشند.پاییز همیشه بهترین فصل برای گردش و گذراندن تعطیلاتی جذاب در سواحل و شهرهای ترکیه بخصوص شهر مارماریس می باشد که سفر با تور مسافرتی این فضا را به خوبی برای شما فراهم می کند.در مهر،آبان،آذر که ماه های فصل پاییز هستند آسمان شهر مارماریس کاملا صاف و آبی و زیبایی چشمنوازی دارد و همچنین در طول پاییز آب و هوای مارماریس شرجی نیست و این شرایط اقلیمی باعث میشود که فصل پاییز بهترین زمان برای سفر به مارماریس باشد اما توجه داشته باشید که در مهر ماه در طی ساعات 12 الی 15 به دلیل گرمای زیاد هوا سعی کنید در هتل خود باشید. بنابراین پیشنهاد پرنده مهاجر به شما سفر با تور مارماریس در آبان ماه 1402 است و البته جالب است بدانید که گردشگران در ماه آگوست بیشتر به دنبال تور مارماریس هستند و در رابطه با قیمت تور مارماریس پاییز1402 باید بگوییم که طبیعتا درجه هتل و بلیط هواپیما در تعیین قیمت نهایی بسیار موثر خواهند بود و در ادامه به بیان واضح تر شما این امکان را دارید که با رزرو هتل های دو یا سه ستاره هزینه هایتان را کاهش بدهید. ضمنا همیشه قیمت تور مارماریس در این فصل براساس قیمت بلیط هواپیمای رزرو شده توسط مجری تور مارماریس در تهران، پرواز ایرانی به مارماریس مانند پروازهای (قشم ایر، ایران ایر و معراج) و همچنین پرواز خارجی یا ترک به مقصد این شهر مانند پروازهای (ترکیش ایرلاین، اطلس گلوبال و پگاسوس) و قیمت هتل رزرو شده در شهر مارماریس ترکیه متغیر محاسبه می شود.




قیمت تور مارماریس پاییز 1402




پیشنهاد پرنده مهاجر برای شما مسافران عزیز این است که از 10 روز قبل از تاریخ سفر جهت رزرو یا خرید تور پاییز 1402 مارماریس خود اقدام نمایند. اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید و شاید از کمتر کسی شنیده باشید این است که در " های سیزن " بهتر است بلیط خود را یک یا دو ماه قبل از تاریخ سفر خریداری کنید تا مبلغ کمتری را جهت تور مسافرتی خود پرداخت نمایید.چرا که هر چقدر به زمان سفر نزدیک تر می شوید، باطبع هزینه بلیط رفت و برگشت افزایش می یابد. برای رزرو هتل نیز بهتر است از یک ماه تا 10 روز قبل از تاریخ سفر اقدام کنید تا متحمل هزینه های بالای سفر نشوید؛ جالب است بدانید که در ابتدا که مدت زمان تور مارماریس اغلب به صورت 6 شب و 7 روز برگزار می شود و بهترین پرواز موجود برای سفر به این شهر پرواز با ایرلاین های معراج و ایران ایرتور انجام می شوند. لازم به ذکر است که از ازمیر تا مارماریس حدود 3 ساعت و از دنیزلی تا مارماریس حدود 5 ساعت راه است و نیز واقعیت این است که پرواز هایی که به مارماریس حرکت میکنند، رفت و برگشت شان 7 روزه است.شما علاقه مندان عزیز به رزرو یا خرید تورهای مارماریس پاییز 1402 می توانید به سادگی و در کوتاه ترین زمان تور مسافرتی مورد نظرتان را از آژانس مسافرتی پرنده مهاجر رزرو و خریداری نمایید. برای خرید آفر تور مارماریس پاییز1402 شما دو گزینه پیش روی خواهید داشت؛ خرید تور پکیج های عالی که برنامه پیشنهادی ما برای شماست که این پکیج بیشتر در مهرماه این فصل اتفاق می افتد ، یا انتخاب پرواز + هتل که در آن شما کارگردان سفرتان به این مقصد خواهید بود.حال میپردازیم به دوماه از بهترین ماه های این فصل یعنی آبان ماه و آذر ماه که مارماریس در پاییز 1402 در اواخر فصل پاییز بیشتر مسافر را به خود جذب میکند؛ تور مارماریس پاییز 1402 بهترین زمان سفر به این شهر زیبا است. در فصل پاییز قیمت های کلی را در تور مارماریس آبان 1402 ببینید تا بهترین قیمت ها و آفر های شگفت انگیز را بتوانید داشته باشید همچنین اگر برای پاییز می خواهید به این مکان زیبا تشریف ببرید می توانید تور مارماریس پاییز 1402 را در سایت دنبال کنید ، و بیشترین مسافران هر ساله پرنده مهاجر در این ماه برای سفر به این جزیره زیبا ودیدنی مجددا تور مارماریس آبان 1402 را از ما خریداری میکنند.تنها کافیست در آژانس مسافرتی پرنده مهاجر یا سایت، تاریخ رفت و برگشت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب نمایید تا گزینه های مختلف با تمامی اطلاعات به شما نمایش داده شوند و در این مرحله برای جست و جوی آسان تر امکان اعمال فیلترهای تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافران به هتل، نوع مکان اقامتی، مبلغ، موقعیت هتل و ساعت پرواز و انتخاب ایرلاین فراهم شده است که در آذر ماه بهترین نرخ هارا در سایت یا از کارشناسانمون میتونید دریافت کنید .




با جاذبه های گردشگری تور مارماریس پاییز 1402 بیشتر آشنا شوید.




مارماریس مارینا
فرقی نمی کند که به قدم زدن و گردش با فراغت خاطر علاقه دارید یا دوست دارید در امتداد اسکله سواد قایق بادبانی شوید یا اگر آن قدر عاشق خرید هستید که تا از پا افتادن مراکز خرید را زیر پا می گذارید، مارینا جایی است که باید حتما به آن سر بزنید. مارینا یک مرکز اجتماعی در مارماریس است و همواره چیزهای جذاب و مفرح زیادی برای گردشگران دارد. در کنار آبشارها موسیقی اجرا می شود، انواع مختلف رستوران با کیفیت های عالی میزبان شما هستند و مغازه های متعددی سوغاتی معتبر ترک، لباس یا هر چیز دیگری که بخواهید، می فروشند.

فواره های رقصان
فواره های رقصان، منظره ای بسیار زیبا است و شب ها که این آب نماها به رقص درمی آیند، تماشاکنندگان را به تحسین وا می دارند. این نمایش تقریبا نیم ساعت به طول می انجامد و شامل رقص آب به همراه موسیقی و رقص چراغ های رنگی نیز می شود. تماشای رقص فوراه ها رایگان است و هر شب مردم زیادی برای تماشای آن ها به این منطقه می آیند. این فواره در طول روز نیز به طور منظم به رقص درمی آیند و حتی زیبایی مجسمه مرمری درون آن را به رخ می کشند. پس سکه ای داخل آن انداخته و یک آرزو کنید.




چرا در پاییز 1402 به مارماریس سفر کنیم ؟




شاید برایتان سوال باشد که چرا مارماریس پاییز 1402 ؟ زیرا جواب این سوال پیش ماست ، شما مسافران عزیز میتوانید با خریدن کمترین نرخ برای تور مارماریس پاییز 1402 برای خود خاطره ای دل انگیز و فراموش نشدنی بسازید. زیرا با جاذبه های گردشگری و دیدنی بسیاری از این جزیره میتوانید اوقات فراغت خوبی را برا یخود رقم بزنید. برویم با چند تا از این جاذبه های دیدنی بیشتر آشنا شویم:

غواصی کردن
یکی از تفریحاتی که در تور مارماریس پاییز 1402 میتوانید در آن انجام دهید غواصی است. آب دریای مدیترانه تمیز و آبی است بنابراین زیر آب بسیار زیبا و قابل لمس است. پارک آبی فوق العاده که در آن انواع سرسره های آبی، استخر موج و انواع سرگرمیهای مختلف دیگر وجود دارد. گذشته از آن مراکزی برای اسب سواری و تنیس و جیپ سواری است که میتوانید لذت ببرید. رافتینگ را حتماً در این منطقه تجربه کنید و لذت ببرید.

رفتن به پارک دلفین ها
پارک دلفین مارماریس این پارک اولین دلفیناریومی است که درکل اروپا افتتاح گردیده است .دلفیناریوم مارماریس واقع در نزدیکی اقامتگاه ساحلی گرند مارِس است و در تور مارماریس پاییز 1402 گزینه خوبی می باشد .پارک دلفین مارماریس حدود 5 کیلومتر دورتر از مارماریس میباشد .در طول تابستان ، چهار برنامه مختلف برای مهمانانی که به دنبال تجربه متفاوت هستند وجود دارد .و قابل توچه تمامی گردشگر این مجموعه سالانه باز است .دراین دلفیناریوم منحصر به فرد می توان بهمراه مربی با دلفین ها شنا کرد .بوسیدن، لمس کردن و رقصیدن با دلفین ها روزی متفاوت و هیجان انگیز را برای شما وجود می آورد .بازدید از دلفین ها به ویژه برای کودکان بسیار لذت بخش خواهد بود .در پارک دلفین مارماریس شما میتوانید شنای انفرادی یا گروهی (تعداد نفرات گروهی 6الی 7 نفره است) را تجربه نمایید .افراد مجاز برای شنا حداقل سن بالای 8 سال بهمراه بزرگسال میباشد .زمان شنا 20 دقیقه می باشد .عمق استخر از صفر شروع و به 6 متر می رسد و استفاده از جلیقه نجات نیز الزامی می باشد .شنا بهمراه دلفین ها باعث ایجاد شادی ، خنده و کاهش استرس در افراد می شود.

رفتن به جزیره کلئوپاترا
جزیره کلئوپاترا مارماریس یکی از تفریحات در منطقه مارماریس است که بسیار دیدینی است. جزیره کلئوپاترا مارماریس یک جزیره ساحلی از شن ها و ماسه های صاف و سفید ابریشمی است. این شن و ماسه سبب شده است که این جزیره در موقعیت توریستی ویژه ای قرار بگیرد. این جزیره بسیار نزدیک به مارماریس است و در تور مارماریس پاییز 1402 به آنجا سفر کنید. این شن ها از صدف های خالی شده ، میلیون ها سال پیش ، بوجود آمده اند. این ماسه ها بسیار کوچک و براق هستند. این ساحل توسط دولت کنترل می شود ، زیرا مدت زمان زیادی برای تشکیل این ماسه ها گذشته است و هیچ کس اجازه ندارد وقتی ساحل را ترک می کند از ماسه ها با خود ببرد،همچنین کسی اجازه پهن کردن حوله خود را روی شن ها ندارد. عموما این ساحل شنی مملو از صدف های ریزی است که بسیار شبیه به شن هستند. این شن ها آنقدر متحیرکننده هستند که با قدم زدن روی آنها به نظر می رسد روی ابرها راه می روید. درست شبیه به بهشت است،پابرهنه روی شن ها قدم بزنید و تازه آن موقع این حس را درک خواهید کرد. این نوع شن در هیچ کجای دیگری در دنیا پیدا نمی شود. حتی باور برخی بر این است که این شن ها مجدد مانند خودشان را تولید می کنند. اگر می خواهید برای تفریح به ترکیه سفر کنید ، تور جزیره کلئوپاترا مارماریس را فراموش نکنید ،کلئوپاترا بخشی از مجمع الجزایری است که به فاصله بسیار نزدیکی از مارماریس ترکیه قرار دارند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 23
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 492
  • بازدید کلی : 6481
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی